سایت آموزش وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم سایت ساز در بین وبمسترهای جهان به خصوص وبمسترهای ایرانی است و همانطور که باید بدانید، با این سامانه هر نوع سایتی را می توان راه اندازی کرد. درست است که کار کردن با وردپرس بسیار ساده است، اما همین استفادۀ ساده هم دارای نکات ریزی است که در خیلی از مواقع موفقیت یک سایت را دیگر خود می کند. خیلی از کاربران وردپرس با فرض همین ساده بودن کار با وردپرس، هاست و دامنه خریداری می کنند، وردپرس ار روی آن نصب می کنند و بعد از مدتی احساس می کنند که باز هم با این مقدار دانش نمی توان یک سایت را اداره کرد. پس به دنبال منابع آموزشی مناسب می گردند.

امروز قصد معرفی یکی از سایت های مفید و معروف آموزش وردپرس را به شما عزیزان داریم. این سایت که با عنوان آموزش وردپرس شناخته می شود به نشانی wptutorial.ir آمادۀ ارائۀ خدمات به تمامی وردپرس کاران عزیز است. این سایت سعی می کند که در همۀ سطوح خوراک آموزشی خوبی را برای تمامی فارسی زبانان مهیا کند. سادگی، تصویری و از همه مهم تر کاربردی بودن آموزش ها سبب شده است که هر روز محتوای بیشتری برای جلب نظر شما عزیزان درون این سایت منتشر گردد. برای ورود به این سایت کافی است روی پیوند زیر کلیک کنید.

سایت آموزش وردپرس

آموزش های به روز و کاربردی

خیلی از مقالات آموزشی در سطح وب هستند که جنبۀ عملی و کاربردی ندارند. بلکه فقط جهت جذب بازدید کننده به کار می روند. این در حالی است که سایت آموزش وردپرس آموزش هایی را تولید و منتشر می کند که به درد شما خواهند خورد. از طرف دیگر تمامی مباحث تولیدی و تالیفی هستند و آنها را در هیچ سایت یا وبلاگ دیگری یافت نخواهید کرد. همچنین همیشه سعی خواهد شد از نوین ترین روش های آموزشی بهره گرفته شود.

سطوح مختلف آموزش وردپرس

اینکه شما خواسته باشید آموزش های مقدماتی کار با وردپرس را یاد بگیرید، یا به دنبال آموزش های پیشرفتۀ هک وردپرس و همچنین طراحی قالب و توسعۀ افزونۀ وردپرس باشید، فرقی نخواهد کرد. در هر صورت تمامیِ نیاز شما در سایت تخصصیِ wptutorial.ir برطرف خواهد شد. این سایت یکی از بزرگ ترین سایت های آموزش وردپرس به زبان فارسی است.

آموزش ویدیویی وردپرس

از مهم ترین ویژگی های متمایز کنندۀ این سایت نسبت به سایت های آموزش وردپرس دیگر، این است که شما در این سایت با استفاده از ویدیوهای آموزشی رایگان و به زبان فارسی وردپرس را می آموزید. البته در کنار مقالات آموزشی دیگر. آیا می دانید با دیدن ویدیوهای آموزشی به جای خواندن مطالبِ آموزشی، چه مقدار در زمان خود صرفه جویی می کنید؟ آیا می دانید با آموزشی ویدیویی، سرعت پیشرفت شما با وردپرس به چه میزان افزایش خواهد داشت؟

به هر حال به عنوان شخصی که قصد راه اندازی سایت با وردپرس را دارید، یا اینکه همین الان سایت وردپرسیِ شما آماده است، بهتر است این منبع آموزشی را از دست ندهید.

آگوست 20, 2017 Webnolog 5 دیدگاه

5 دیدگاه

  1. علی گفت:

    سلام
    من از قالب رایگان writee برای وبسایتم استفاده کردم.اما اسلایدرها رو نشون نمیده و هرکاری هم میکنم اسلایدر ها ظاهر نمیشن.
    از اونجا که من تازه با وردپرس اشنا شدم تجربه ی زیادی ندارم لطفا کمک کنین مشکلم حل بشه.
    دامنه و هاستم رو از همینجا خریدم
    ممنون.

    • Webnolog گفت:

      با سلام؛ معمولاً هر قالبی ممکنه که به یک سری افزونه هم نیاز داشته باشه. باید اون افزونه ها رو نصب کنید و اسلایدر رو فعال نمایید.
      در پاره ای از موارد هم خود قالب تنظیماتی داره معمولاً هم توی گروه صفحات نمایش هست. باید تنظیماتش رو انجام بدید.

  2. karim گفت:

    در خصوص پست فوق پیشنهاد میکنم سایت ساز های ایرانی منجمله سایت ساز ما (سی فایو) رو هم بررسی بفرمایید.
    see5.ir
    سی فایو یک سایت‌ساز مبتنی بر وردپرسه که به کسب و کارها کمک می‌کند تا در کمترین زمان با دسترسی به بیش از ۹۰ قالب متنوع، یک وب‌سایت مدرن و گوگل‌دوست را بدون دانش فنی، راه اندازی کنند . نکته ای که ما تو سی فایو بهش خیلی اهمیت میدیم کیفیت پشتیبانی بنحویکه بعد از خرید یکساعت کارگاه آموزشی آنلاین ویژه سایت کاربر برگزار میشه و علاوه بر این تلاش میکنیم خدمات و پشتیبانی ۳۶۰ درجه ای رو به کاربر ارائه کنیم . تمام سایت های کاربران سی فایو هر دو ماه یکبار بصورت کامل از جهت متریک های مختلف بررسی فنی میشن و اگه مشکلی مشاهده بشه تیم پشتیبانی سی فایو راسا مشکل رو رفع میکنه .

    مسئله دیگه که ما تو سی فایو دنبالش هستیم ارائه مشاوره حرفه ای دیجیتال مارکتینگه. ما فقط در حد راه اندازی یک سایت کنار کاربر نیستیم فراتر از راه اندازی و پشتیبانی اگه کاربر علاقه به اجرای کمپین های تبلیغاتی داشته باشه تجربیاتمون رو در اختیارش میزاریم تا بتونه با مبالغ کم کالا و خدماتش رو توسط ادسنسورها یا ادورز معرفی کنه.

  3. korosh گفت:

    باسلام
    ببخشید چطور دامنه ی خودمو تایید و ثبت نهایی کنم

    • Webnolog گفت:

      با سلام؛ شما باید از قسمت جستجوی دامنه از بخش ناحیه کاربری، دامنه خودتون رو جستجو کنید. اگه آزاد بود اون رو ثبتش کنید.
      البته در حین ثبت دامنه باید یک حساب کاربری هم توی سایت بسازید که بتونید دامنه و سرویس های خودتون رو مدیریت کنید.
      البته یک اختلافی هم بین ثبت دامنه ملی با بین المللی وجود داره. در ثبت دامنه ملی باید درون سایت nic.ir حساب کاربری داشته باشید و در حین ثبت دامنه فقط شناسه خودتون توی این سایت رو به ما بدید.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!