لایسنس کلود لینوکس فقط ۱۵ هزار تومان

کلود لینوکس یک نسخهٔ مستحکم شده از سیستم عامل لینوکس می‌باشد که برای سرورهایی که هاست اشتراکی میزبانی می‌کنند، خیلی مفید است و امکانات امنیتی زیادی را به همراه دارد. به طوری که حلقهٔ گمشدهٔ‌ امنیت سرورهای لینوکس محسوب می‌گردد. برای نصب و فعال سازی کلود لینوکس نیاز به لایسنس می‌باشد. لایسنس در اصل جواز خریداری شدهٔ استفاده از یک نرم افزار است. لایسنس کلود لینوکس هم تقریباً‌ قیمت زیادی دارد. به طوری که نیاز است ماهیانه تا ۱۸۰ هزار تومان هم هزینه کنید! که مبلغ قابل توجهی است. حالا ما برای شما یک پیشنهاد خارق العاده داریم. پیشنهاد لایسنس کلود لینوکس تنها ۱۵ هزار تومان!

لایسنس کلود لینوکسی که شما قادرید آن را خریداری کنید، تنها با قیمت ۱۵ هزار تومان هزینه تمدید ماهیانه ارائه می‌گردد. این قیمت رقابتی که توسط هیچ سرویس دهنده‌ای ارائه نمی گردد، تنها برای مدت زمان محدودی عرضه می شود که با توجه به افزایش قیمت ارز ممکن است در آینده افزایش قیمت داشته باشد.

چرا لایسنس کلود لینوکس ما ارزان است؟

پاسخ به این سوال حتما شما را مجاب می کند که از لایسنس‌های ما استفاده نمایید. لایسنس‌های ارزان قیمتی که وبنولوگ ارائه می‌نماید، به صورت اشتراکی یا همان روت شده هستند. در اصل نسخه‌ای از لایسنس اصلی هستند که تمام بسته‌های نرم افزاری را از سرورهای اصلی کلود لینوکس دریافت می‌کنند.

لایسنس‌های روت شده درست است که پشتیبانی خودِ شرکت کلود لینوکس را ندارند. اما از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با لایسنس‌های اورجینال ندارند. هیچ اثر تخریبی هم روی سرور شما ندارد و هر زمان که خواسته باشید قادرید آن را به طور کامل از روی سرور حذف نمایید.

موئد این موضوع، استفادهٔ صدها سرور از لایسنس های اشتراکی است که توسط ارائه دهندگان مختلف از جمله ما به فروش رسانیده می‌شوند که در هزینه‌ها به شدت صرفه جویی می‌کند.

البته این لایسنس ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند، دارای یک هزینهٔ اولیهٔ ستاپ (هزینهٔ تنظیم) هم هستند که در ابتدای دوره دریافت می گردد و یکبار پرداخت می‌باشد. هزینه ستاپ لایسنس کلود لینوکس تقریباً ۷۰ هزار تومان می‌باشد که شما با یک بار پرداخت آن از ماه‌های بعدی فقط ۱۵ هزار تومان هزینه تمدید لایسنس را پرداخت می‌نمایید.

نصب و استفاده از لایسنس تنها با اجرای چند خط دستور به سادگی امکان پذیر است و نیازی به ارائه دسترسی ریشه به شخص خاصی نیست. خود شما به راحتی می‌توانید لایسنس را روی سرور نصب کنید که بسته به تعداد اکانت هایی که روی سرور شما موجود است، ممکن است نصب کلود لینوکس به طول بیانجامد.

اگر هم از قبل کلود لینوکس را روی سرور نصب نکرده باشید، با اجرای همان دستورات نصب لایسنس، در انتها نصب کلود لینوکس هم شروع خواهد شد که مراحل به سادگی به پیش می‌رود.

لایسنس ارزان کلود لینوکس را چطور تهیه کنیم؟

برای تهیه لایسنس کلود لینوکس، کافی است از طریق این صفحه لایسنس کلود لینوکس را پیدا کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از پرداخت صورت حساب ایمیل لایسنس برای شما ارسال خواهد شد. پشتیبانی از عملکرد لایسنس در هر زمان در اسرع وقت صورت خواهد پذیرفت.

شما هم می‌توانید به جمع صدها مشتری لایسنس‌های اشتراکی ما بپیوندید و از کیفیت و قیمت فوق العاده ارزان آنها استفاده کنید! همین الان سفارش خود را ثبت کنید.

مارس 31, 2019 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!