چگونه وارد سی پنل شویم ؟

سی پنل همان کنترل پنل فضای میزبانی یا هاست سایت ماست. اگر نتوانیم وارد cPanel خود شویم، معمولاً قادر به کنترل سایت خود نیستیم. به همین دلیل زمانی که یک هاست سی پنل خریداری می کنید، یک ایمیل حاوی مشخصات ورود به سی پنل برای شما ارسال خواهد شد که قادرید با استفاده از آن اطلاعات که شامل نشانیِ صفحۀ ورود، نام کاربری و رمز عبور است، وارد حساب سی پنلِ خود شوید.

اما این تمام ماجرا نیست. چرا که برای اینکه سایت خود را امن نگه داریم، باید بتوانیم از ورود امن به سی پنل استفاده کنیم. این کار را با وارد شدن به نشانی https انجام خواهیم داد. که البته نام کاربری و رمز عبور سی پنل شما همان است. پس از اینکه شما وارد سی پنل می شوید، می توانید فعالیت های مد نظرتان را انجام داده و از آن خارج شوید. برای خارج شدن باید حتماً روی Logout کلیک کنید. اگر این کار را انجام ندهید، دیگرانی که به رایانۀ شما دسترسی پیدا می کنند به راحتی می توانند وارد حسابِ سی پنل شما شده و هر کاری که دل شان خواست انجام دهند!

به جهت افزایش امنیت سایت خود، باید در ورود اطلاعات ورود به سی پنل دقت کافی را داشته باشید که در نهایت برای اینکه با ورود امن و همچنین ورود کامل به سی پنل آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که آموزش چگونه وارد Cpanel شویم را حتماً مطالعه نمایید. نکات مفیدی را خواهید آموخت که در مدیریت سایت به شما کمک خواهند کرد.

مارس 26, 2017 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!