مسدود شدن هاست با ارسال هرزنامه

مسدود شدن یا همان ساسپند شدن هاست یکی از مشکلاتی است که ممکن است مدیرهای سایت ها با آن مواجه شوند. این مشکل زمانی پی می‌آید که مدیر سایت از قوانین شرکت هاستینگ تخطی کند. البته این به این معنا نیست که مدیر سایت به طور عمدی اقدام به انجام کاری کند که کارمندان شرکت فضای میزبانیِ او را مسدود کند. بلکه در شرایطی که مدیریت سایت به صورت کلی یا جزئی به دست شخص دیگری بیافتد، آن شخص می تواند عامل اصلیِ مسدود شدن هاستِ سایت باشد.

یکی از محدودیت هایی که ار فضای میزبانی می تواند داشته باشید، در ارسال ایمیل به دیگران است. می دانیم که با خرید یک فضای میزبانی می توانیم چندین صندوق ایمیل مرتبط با دامنه های خود داشته باشیم. از هر حساب قادریم ایمیل هایی را برای اشخاص مختلف ارسال کنیم. حتی نرم افزارها یا اسکریپتی که روی سایت نصب می کنیم، می تواند دارای قابلیت ارسال ایمیل باشد که این خود می تواند به صورت انبوه یا تکی باشد.

از آنجایی که هاست اشتراکی برای ارسال ایمیل به صورت انبوه در نظر گرفته نشده است، شما به عنوان مدیر سایت باید به این نکته دقت داشته باشید که در صورت ارسال هرزنامه حالا چه به صورت عمدی و غیر عمدی امکان مسدود شدن کل حساب فضای میزبانیِ شما وجود خواهد داشت. پس باید به این مهم دقت کنید.

در برخی از مواقع به دلیل امنیت پایین سایت، ممکن است کنترل سایت شما به دست شخص دیگری بیافتد که در این حالت وی می تواند به صورت خودکار برای افراد بسیاری ایمیل ارسال کند که در نهایت سایت شما مسدود خواهد شد. پس شما باید به امنیت سایت خود هم توجه داشته باشید. پس نکتۀ ارسال هرزنامه با حساب های ایمیل را همیشه در نظر داشته باشید.

آوریل 13, 2017 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!