لایسنس رایگان FREE Starter لایت اسپید

لایسنس رایگان FREE Starter لایت اسپید

برای اینکه لایت اسپید را روی سرور خود نصب کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید، ابتدا باید بدانید که لایت اسپید دارای انواع مختلف لایسنس است که هر لایسنس به شما امکان استفاده از میزان خاصی از قدرت این وب سرور را می‌دهد. که البته هر چقدر این قدرت بیشتر باشد، هزینهٔ بیشتری هم بابت تهیهٔ لایسنس آن باید پرداخت نمایید. اما پایه ترین نوع لایسنس لایت اسپید، لایسنس رایگان Free Starter است. امکان تهیهٔ این نوع بدون هیچ گونه هزینه‌ای برای همیشه فراهم است. البته قبل از اینکه خواسته باشید سفارش لایت اسپید رایگان را بدهید، باید به نکاتی دقت داشته باشید که در ادامه خدمت شما عرض خواهند شد.

ویژگی‌های Litespeed Free Starter

اول از همه ویژگی‌های کلی لایسنس Free Starter لایت اسپید را باید بدانید.

  • ۱۰۰ درصد رایگان تا همیشه
  • افزونه کش لایت اسپید با عنوان LSCache هم روی آن فعال است.
  • پشتیبانی از تنها ۱ دامنه مرتبهٔ اول روی سرور + بی‌نهایت زیر دامنه
  • مناسب برای سرورهای کوچک و البته شخصی، شاید برای توسعه و برنامه نویسی

همانطور که فهمیدید، از لایسنس رایگان لایت اسپید فقط روی سرورهایی تنها با یک دامنه می‌توانید استفاده کنید. یعنی مثلاً یک سرور سی پنل را در نظر بگیرید که فقط شما یک حساب cPanel روی آن ایجاد کردید. روی این سرور می‌توانید از لایسنس رایگان لایت اسپید استفاده کنید. حساب‌های دیگری که اضافه می‌کنید، خطای ۴۰۳ بر خواهند گرداند.

محدودیت‌های اصلی لایسنس رایگان FREE Starter لایت اسپید

علاوه بر محدودیت تعداد دامنه روی سرور، این لایسنس دارای محدودیت‌های دیگری هم هست.

  • محدودیت در میزان RAM سرور که نباید بیشتر از ۲ GB باشد.
  • محدودیت در تعداد Workers لایت اسپید که ۱ عدد است.

برای استفاده از این لایسنس سرور شما نباید بیشتر از ۱ گیگابایت حافظه RAM داشته باشد. در غیر این صورت لایت اسپید اجرا نخواهد شد. از طرف دیگر خود لایت اسپید در این نسخه فقط با یک Worker کار می‌کند. Worker یا کارگرها همان پردازش‌هایی هستند که آماده به کار برای پردازش درخواست‌های بازدید کنندگان سایت یا سایت‌ها روی سرور هستند. برای یک سروری که تنها یک دامنه روی آن وجود دارد و RAM آن هم ۲ گیگ است، این تعداد کارگر کافی است.

بقیهٔ ویژگی‌های لایسنس رایگان لایت اسپید، به مانند دیگر لایسنس‌های آن است. مثلاً با کلودلینوکس و سی پنل و دیگر کنترل پنل‌ها سازگار است. حتی کنترل پنل‌های رایگان مثل Centos Web Panel و VirtualMin و ISPConfig هم با آن مشکلی ندارند. هر زمان هم که خواسته باشید قابلیت ارتقاء به لایسنس پولی را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله انواع مختلف لایسنس لایت اسپید مراجعه کنید. برای تهیهٔ لایسنس Free Starter لایت اسپید می‌توانید از بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید و درخواست تهیه این لایسنس را به ما بدهد.

دسامبر 17, 2020 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!