فراموشی رمز سی پنل

برای ورود به سی پنل حتماً باید از رمز عبور خود استفاده کنید. این رمز عبور را هر زمان که وارد حساب سی پنل خود شوید می توانید تعویض کنید. اما اگر این رمز عبور را فراموش کنید باید چطور آن را بازیابی کنید؟ این کار ساده ای است و بسته به اینکه شرکت میزبانیِ شما چه سیاستی را در پیش گرفته است، به شما اجازۀ بازبابی رمز عبور فراموش شدۀ cPanel را خواهد داد. در وبنولوگ شما با وارد شدن به ناحیۀ کاربری می توانید اقدام به تغییر رمز عبور سی پنل خود کنید.

راه حل فراموشی رمز سی پنل بسیار ساده است. در خیلی از مواقع در همان صفحۀ ورود به حساب cPanel خود می توانید روی Reset Password کلیک کنید و مراحل بازیابی را طی کنید. اما خیلی از مواقع ممکن است شما این دستور را مشاهده نکنید که نشان از غیرفعال شدن این امکان از طرف هاستینگ می باشد.

در خیلی از مواقع هم با وارد شدن به بخش ناحیۀ کاربری که حساب شما درون سایت وبنولوگ می باشد، می توانید با وارد شدن به صفحۀ سرویس مد نظر و سپس طی کردن مراحل تغییر رمز عبور، رمز فراموش شدۀ سی پنلِ خود را بازیابی کنید. برای این منظور کافی است مقالۀ آموزشیِ بازیابی رمز عبور فراموش شده Cpanel را مطالعه کنید که به طور کامل آموزش مورد نیاز به شما داده شده است.

مارس 24, 2017 Webnolog 2 دیدگاه

2 دیدگاه

  1. وحید وطن دوست گفت:

    سلام این مراحل و چند بار امتحان کردم میگه ناموفق .رمز سی پنل
    در ضمن این مشکل و دارم عملیات ناموفق Unable to auto-login. Please contact support.

    • Webnolog گفت:

      با سلام؛ این مشکل مربوط به کل سرور سی پنل میشه.
      یا اینکه مشکل از طرف شرکت هاستینگ هستش.
      باید با پشتیبانی هاستینگ تون تماس بگیرید تا مشکل تون رو حل کنند.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!