شرایط استفاده از خدمات وبنولوگ

قوانین و مقررات وبنولوگ

قبل از اینکه خواسته باشید از خدمات وبنولوگ استفاده کنید، به شما پیشنهاد می کنیم شرایط استفاده از خدمات ما را حتماً مطالعه کنید. مثل هر شرکت میزبانی و ثبت دامنه نیاز است قوانین فی ما بین کاربران و وبنولوگ برقرار باشد تا حق طرفین محفوظ بماند.

اما اگر با خواندن این توافق نامه اندکی هراس به دل شما افتاد، باید گفت؛ نباید نگران باشید! چرا که اگر استفادۀ شما از خدمات ما صحیح و اصولی باشد، هیچ گاه به مشکلی برخورد نخواهید کرد. باید بدانید که هر سرویسی دارای کاربرد خاصی است. مثلاً از هاست اشتراکی معمولاً نمی توان برای خدمات آپلود و دانلود استفاده کرد. هر چند تا حد منابع مجاز هم می توان از سرویس های اشتراکی برای این منظور استفاده کرد. اما اگر خواسته باشید یک سرویس آپلود یا دانلود راه اندازی کنید، باید به فکر تهیۀ سخت افزارهای قوی تر باشید.

از طرف دیگر هر شرکتی بسته به اینکه با کدام دیتاسنتر طرف معامله است و آن دیتاسنتر در کدام کشور قرار دارد، همچنین به چه مشتری هایی خدمات می دهد، باید شرایطی را رعایت کند که این موضوع کاربران سرویس های آن شرکت را ملزم می کند که به آن قوانین پایبند باشند. به عنوان مثال انتشار محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران روی سایت می تواند سبب مشکل گردد. که این مبحث هم باید مد نظر قرار گیرد.

پس با مطالعۀ قوانین وبنولوگ می توانید بهتر در فضای مجازی فعالیت کنید و به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهید.

فوریه 27, 2016 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!