آموزش طراحی سایت با ویدیوهای جمال

ویدیوهای جمال

ویدیوهای جمال به مرجعیت سایت فیلم های جمال نام طرحی است که گروه جمال در آن در حال تولید فیلم های آموزشی رایانه ای هستند. یکی از موضوعاتی که فیلم های جمال آن را پوشش می دهد، ویدیوهای آموزشی طراحی سایت است. ویدیوهایی با موضوعات آموزش Cpanel و WordPress و دیگر نرم افزارهای مرتبط با موضوع راه اندازی سایت که هر شخص تازه واردی را به یک وبمستر حرفه ای تبدیل می کند. از ویژگی های بارز ویدیوهای جمال رایگان بودن آنها است. به طوری که هر کسی می تواند از محتوای آموزشی این فیلم ها در هر کجای دنیا به زبان فارسی استفاده کند!

پس باید انتظار داشت که توضیحات موجود در فیلم های جمال به زبان فارسی باشند که همین طور هم هست. علاوه بر آن به دلیل اینکه این فیلم ها به روز ضبط می شوند، آخرین نسخۀ نرم افزارها را آموزش می دهند. سعی خواهیم کرد در سایت وبنولوگ هم این ویدیوها را به صورت مستقیم خدمت شما تقدیم کنیم. اما اگر ترجیح می دهید از روش های دیگر این فیلم ها را ببینید و یا حتی روی رایانۀ خود دانلود کنید، می توانید به سایت کاربر رایانه به نشانی ComputerUser.ir و یا سایت فیلم های جمال به نشانی JamalTV.com مراجعه کنید تا از روش های مختلف دسترسی به فیلم های جمال آگاه شوید.

علاوه بر همۀ این موارد در سایت آموزش طراحی سایت وبنولوژی هم از دستۀ هاست و دامنه می توانید مقالات آموزشی تصویری و همچنین این ویدیوها را مشاهده کنید. وبنولوگ سعی خواهد کرد با همکاری برترین ها، بهترین روش های آموزشی را برای شما فراهم کند.

مارس 22, 2016 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!