چرا شما به یک سایت اینترنتی نیاز دارید؟

چرا شما به یک سایت اینترنتی نیاز دارید؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا ما به یک سایت اینترنتی نیاز داریم؟ اصولاً ضرورت داشتن یک سایت اینترنتی چیست و چرا افراد مختلف روز به روز بیشتر به سوی ساخت سایت برای خود و کسب و کار خود رو می‌آورند؟ در این نوشتار قصد پاسخ دادن به این سوال را داریم.

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که شما خواسته باشید برای خود یا کسب و کار خود یک سایت داشته باشید. شاید اولین دلیل آن این باشد که چون همه دارند، پس من هم باید داشته باشم. خوب، باید دید که داشتن سایت برای دیگران چه مزیتی داشته است که می تواند برای شما هم همین مزیت ها را داشته باشد. برخی اوقات رقیب‌های خود را می‌بینید که به دلیل دارا بودن یک وب‌سایت پویا و کامل، میزان فروش آنها بالاتر است یا حضور بهتری در عرصه‌های مختلف دارند. شاید همین خود یک دلیل محکم برای داشتن یک سایت اینترنتی برای شما باشد.

اما به طور کلی این دلایل می‌تواند از یک حضور ساده در محیط مجازی شروع شود، تا داشتن یک فروشگاه در سطح جهانی که می‌تواند کسب و کار شما را از این رو به آن رو کند. البته رسیدن به این هدف، به این آسانی‌ها نیست. چون اگر این طور بود رقابت بسیار سخت و طاقت فرسا می‌شد و می‌توان گفت از جهات دیگر کار دشوار می‌شد.

امروزه حضور یک کسب و کار در محیط اینترنت یک ضرورت اجتناب ناپذیر تلقی می‌شود. حالا یک سناریو را برای شما ترسیم خواهیم کرد تا قانع شوید. در حال حاضر اینترنت به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی در دسترس هر شخصی هست. شاید اولین ایده‌ای که برای به دست آوردن اطلاعات راجع به موضوع خاصی به فکر شخصی می‌رسد این باشد که دستگاه خود را به اینترنت متصل کرده و آن موضوع را جستجو کند.

حالا فرض کنید شما محصول یا خدماتی را عرضه می‌کنید که شخصی تبلیغی از آن را روی یک کاغذ دیده است. اگر خواسته باشد اطلاعات بیشتری راجع به آن کسب کند شاید اولین کاری که انجام می‌دهد این باشد که عنوان محصول یا خدمات شما را در اینترنت جستجو می‌کند. اگر سایتی مرتبط با آن پیدا کرد، علاوه بر اینکه می‌تواند اطلاعات خوبی را به دست آورد که شما تهیه کردید، اعتبار خدمات و محصولات شما هم برای او افزایش خواهد یافت. به دلیل همین حضور ساده در اینترنت، آن هم به واسطۀ یک سایت اینترنتی که در عرض چند ساعت قابل ساختن است.

حتی اگر از موضوع کسب و کار اندکی فاصله بگیریم، حضور شخصی به واسطۀ یک سایت در اینترنت هم می‌تواند خود دلیل محکمی بر داشتن یک سایت اینترنتی باشد. این حضور اعتبار شخصی شما را بالا خواهد برد. این سایت می‌تواند یک رزومۀ پیشرفته باشد یا در کنار آن دفتر خاطرات شما هم وجود داشته باشد.

همۀ اینها و موارد دیگر می‌تواند دلایل خوبی برای داشتن یک سایت اینترنتی باشد. شما خود می‌توانید دست به کار شده و طبق آموزش‌های وبنولوگ، سایت خود را بسازید و محتوای تولیدی خود را روی آن بارگذاری کنید. این کار خیلی ساده و لذت بخش است. پس با مقالات بعدی ما هم همراه باشید.

آوریل 21, 2016 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!