چرا برای کسب و کارتان به سایت نیاز دارید؟

یکی از احتمالات قوی زمانی که شخصی به دنبال اطلاعات خاصی راجع به چیزی یا کسب و کاری است، این است که با دستگاه خود سریع به اینترنت متصل شده و با وارد شدن به موتور جستجو دنبال سایت های مورد نظرش بگردد. در ذهن بیشتر ما گزینۀ پیش فرض برای کسب اطلاعات بیشتر همین کار است. استفاده از اینترنت و جستجو در بین میلیون ها سایت اینترنتی. پس تا همین جا می توانیم به طور قطع به یقین دلیل بیاوریم که چرا برای کسب و کارتان به سایت نیاز دارید.

با وجود فناوری های جدید و شبکه های اجتماعی که روز به رزو به امکانات و تعداد آنها افزوده می شود، ولی باز هم سایت های اینترنتی ارزش خود را از دست ندادند. دلیل آن هم واضح و مشخص است. یک سایت اینترنتی به راحتی قابل جستجو و یافتن از طریق موتورهای جستجو است. در حالی که مثلاً یک کانال تلگرام یا حتی محتوای شبکه های اجتماعی که از طریق مرورگر اینترنتی هم قابل دسترس هستند در خیلی از مواقع به سختی قابل جستجو است، تازه اگر بتوان جستجو کرد.

هویت هر کسب و کار در دنیای مجازی، کانال تلگرام یا صفحه در دیگر شبکه های مجازی نیست. بلکه یک سایت اینترنتی است که از آخرین فناوری های روز استفاده کند و دارای توضیحات و صفحات مفید حاوی اطلاعات خوب برای بازدید کنندگان آن سایت باشد . فرض می کنیم شما کسب و کاری در زمینۀ تولید کیف و کفش دارید. در خیلی از مواقع حضور در بازار کشوری و حتی جهانی از یک سایت اینترنتی شروع می شود. چه بسا خیلی از کسب و کارهای بزرگ که اسم آنها سر زبان همه هست، از همین جا کار خود را شروع کردند. کار را از ساخت یک سایت و توسعۀ آن شروع کردند.

البته کار شروع فعالیت در دنیای مجازی به همین جا ختم نمی شود که شما یک سایت را راه اندازی و کنید و آن را فراموش کنید! سایت هم مثل هر چیز دیگری نیاز به رسیدگی دارد. شاید مهم ترین نوع رسیدگیِ آن از نوع به روز رسانی نرم افزاری و محتوایی سایت باشد. منظور از به روز رسانی نرم افزاری این است که شما نرم افزار سایت را به روز کنید. و منظور از به روز رسانی محتوایی این است که شما به نوشته ها، عکس ها، صفحات و به طور کلی به محتوای سایت اضافه نمایید. با این کار سایت شما نمی میرد و هر روز تعداد بازدید کننده و مشتریِ بیشتری جذب خود می کند.

برای راه اندازی سایت هم از چندین راه می توانید استفاده کنید. اما خیلی از افراد خودشان دست به کار می شوند و سایت شان را خود راه اندازی می کنند. با توجه به پیشرفتی که در حال حاضر در حوزۀ وب و نرم افزارهای وب حاصل شده است، این کار چندان سخت و پیچیده نیست. بلکه شاید با اندکی مطالعه و زمان بتوانید سایت خود را در کمتر از چند روز راه اندازی کنید. اما راه اندازی یک سایت اینترنتی نیاز به یک مجموعه پیش نیازهایی دارد که باید آنها را خریداری کنید. برای توضیحات و شرح قیمت می توانید به صفحۀ سفارش هاست مراجعه کنید.

ژانویه 31, 2017 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!