فروش لایسنس دایرکت ادمین

طبق بررسی و برنامه ریزی که صورت گرفت، تصمیم گرفتیم در سایت وبنولوگ اقدام به فروش لایسنس های اشتراکی ارزان قیمت کنیم. این لایسنس ها از نظر کیفیت دقیقاً برابر با لایسنس های اورجینال هستند. اما قیمت های به مراتب کمتری دارد. یکی از این نوع لایسنس ها، لایسنس دایرکت ادمین است که با کمترین قیمت یعنی ماهیانه ۵ هزار تومان امکان فروشش برای شما مشتریان فراهم شده است. برای خرید کافی است به صفحۀ سفارش لایسنس دایرکت ادمین رفته و آی پی سرور خود را وارد کنید. پس از آن هم دیگر مراحل ثبت سفارش را تا پرداخت و تکمیل طی نمایید.

پس از تکمیل مراحل ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، ایمیل فعال سازی سرویس برای شما ارسال خواهد شد. درون آن ایمیل نحوۀ فعال کردن لایسنس به طور کامل توضیح داده شده. در بیشتر موارد با وارد شدن به محیط ریشۀ خط فرمان (root) و زدن چند دستور ساده، لایسنس نصب و فعال می شود. کیفیت این لایسنس دقیقاً هم برابر لایسنس اصلی است و تنها از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. از طرف دیگر هر زمان که احساس کردید دیگر نیازی به آن ندارید، تنها با زدن یک دستور ساده لایسنس حذف شده و دیگر اثری از آن روی سرور شما وجود نخواهد داشت.

قابل ذکر است که بیشتر هاستینگ ها و فروشندگان خدمات هاست در حال حاضر در حال استفاده از چنین لایسنس هایی هستند. در ضمن ارائۀ پشتیبانی کیفیت سرویس هم به همراه این لایسنس به شما ارائه خواهد شد. تا از عدم وقوع مشکل برای لایسنس تان خیال تان راحت باشد.

آوریل 7, 2018 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!