ساخت سایت حرفه ای

ساخت سایت حرفه ای

نیاز به داشتن یک سایت، خواست هر صاحب کسب و کار یا شخصی است که می خواهد در عرصۀ اینترنت حضوری فعال داشته باشد. امروزه این حضور به یک الزام تبدیل شده است و زمینه طوری مهیا شده است که هر کسی می تواند به این مقصود برسد. به این دلیل که دیگر ساخت سایت حرفه ای کار چندان سختی نیست و از عهدۀ هر شخصی که اندکی راجع به کار کردن fا رایانه دانشی داشته باشد، بر خواهد آمد. از این نظر است که شاید رقابت اندکی سخت تر از قبل شده باشد. ولی هنوز جا برای عرض اندام هست.

برای ساخت سایت حرفه ای ملزومانی نیاز است که از جملۀ آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای میزبانی یا همان هاست که محل قرارگیری فایل های سایت شماست.
  • دامنۀ اینترنتی که همان نشانی سایت شماست و بازدید کنندگان با استفاده از همین دامنه است که می توانند سایت شما را پیدا کنند.

هر دوی این موارد را هنگام ثبت سفارش می توانید تهیه کنید و به صورت خودکار هر دوی این موارد را با همدیگر پیوند دهید. سایت وبنولوگ آماده است تمامی احتیاجات شما را برای راه اندازی سایت مهیا کند، تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را آمادۀ ارائه خدمات به بازدید کنندگان و مخاطبان خود کنید.

پس از تهیۀ این موارد، حالا باید نرم افزار مدیریت سایت خود را روی فضای میزبانی نصب کنید که نام این نرم افزار سیستم مدیریت محتوا است و انواع خوب و رایگانی از این نرم افزار در سطح اینترنت موجود است که می توانید به سادگی آنها را دریافت کرده و از آن برای مدیریت سایت خود استفاده کنید. بخش مدیریت آنها هم فارسی و کاملاً راحت و پیشرفته است.

پس از نصب سیستم مدیریت محتوا، حالا باید تنظیمات سایت خود را انجام داده و قالب و ظاهر سایت خود را باید طبق میل خود و اصول لازم نمایید. پس از آن است که می توانید نوشته ها و هر نوع محتوای دیگری که دارید را درون سایت خود منتشر کنید و با مخاطب های خود تعامل خوبی داشته باشید. انجام این مراحل هم شیرین و لذت بخش است و هم نیاز به اندکی اطلاعات فنی دارد که هر کسی می تواند این اطلاعات را کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید به سایت وبنولوژی که مرجع آموزش طراحی سایت است مراجعه کنید که به عنوان مستندات وبنولوگ ایفای نقش می کند و کاربران ما از آن برای یادگیری هر کاری استفاده می کنند. شما هم می توانید سری به آن بزنید که نقطۀ شروع خوبی برای یادگیری کار ساخت سایت حرفه ای است.

ژوئن 3, 2016 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!