به وبنولوگ خوش آمدید!

به وبنولوگ خوش آمدید!

وبنولوگ مرکز خدمات میزبانی وب و همچنین ثبت دامنه است. در اینجا شما می توانید تمامی مایحتاج راه اندازی یک سایت اینترنتی را تهیه کنید و شده حتی ظرف یک روز سایت خود را بسازید. شاید از این حرف تعجب کنید! اما با راهنمایی های موجود در این سایت و همچنین سایت وبنولوژی به نشانی webnology.ir می توانید تمامی اطلاعات لازم برای راه اندازی و همچنین مدیریت سایت را کسب کنید.

طراحی سایت یکی از جذاب ترین کارها است که نه تنها می تواند به یک کار مورد علاقه تبدیل شود، بلکه امروزه با رشد تجارت الکترونیک حتی می توان به آن به عنوان یک شغل پر درآمد هم نگاه کرد. طراحان سایت زیادی هستند که یا برای خود و یا برای دیگران سایت می سازند و با این کار کسب درآمد می کنند. این نشان از ظرفیت این عرصه برای عرض اندام است.

قصد نداریم در این نوشته به اهمیت راه اندازی سایت اشاره کنیم که در مقاله های آتی به طور کامل راجع به این مبحث صبحت خواهیم کرد. اما بدون شک راه اندازی سایت می تواند مصادف با رسیدن به اهداف بسیاری باشد. نباید فراموش کرد که اینترنت دنیایی است که هیچ گونه محدودیتی در آن برای انواع مختلف فعالیت های تجاری و غیر تجاری وجود ندارد. به عنوان مثال می توانید فروشگاه اینترنتی را بسازید و از آن کسب درآمد کنید که لازمۀ این کار راه اندازی سایت است.

اما برای ساخت سایت معمولاً شما به دو جزء نیاز دارید؛ اول دامنه که همان نشانی اینترنتی سایت شماست. و دوم هاست یا فضای میزبانی که فایل ها و اطلاعات سایت شما آنجا ذخیره می شود. هاست فضایی است که مدام به شبکۀ جهانی متصل بوده و افراد مختلفی از سرتاسر جهان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات سایت شما را درخواست کنند. هاست شما هم این کار را به صورت خودکار انجام داده و بازدید کنندگان می توانند بدین صورت از صفحات مختلف سایت شما بازدید کنند.

ما در وبنولوگ خدمات هاستینگ و همچنین ثبت دامنه و دیگر خدمات جانبی را عرضه می کنیم. سعی می کنیم خدمات ما کیفیت مطلوب را داشته باشد تا نظر مشتری های مان را جلب کند. بدین صورت است که می توانیم به آینده امیدوار باشیم. پس ما هدف اصلی را جلب رضایت شما عزیزان گذاشتیم. کیفیت عالی در مقایسه با قیمت ایده آل. همان چیزی است که خیلی ها به دنبال آن هستند.

شما با ثبت نام کردن این سایت ما می توانید خدمات خود را سفارش داده و آنلاین پرداخت کنید و فوراً محصول یا خدمات خود را تحویل بگیرید. این ساده ترین راه کار برای ورود به دنیای مجازی است که دنیای پر از شگفتی و سود است. به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات و آموزش های ما را حتماً دنبال کنید تا با مبحث طراحی سایت بیشتر آشنا شوید.

مارس 1, 2016 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!