اپلیکیشن cPanel برای گوشی هوشمند پرینت

  • اپلیکیشن هاست
  •  7

یکی از اپلیکیشن های پر استفاده برای تقریباً هر وبمستری اپلیکیشن سی پنل است. این اپلیکیشن که به تازگی توزیع شده است، توسط شرکت سازنده cPanel توسعه داده شده است، یک امکان بسیار عالی برای شما عزیزان است. هر کاربر WHM/cPanel قادر است از این برنامه روی گوشی خود استفاده نماید. هم مدیران سرور هم نمایندگان سی پنل و هم کاربران نهایی سی پنل می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

کاربران حساب مدیریت سایت cPanel

زمانی که یک هاست سی پنل خریداری می کنید، به شما یک دسترسی به حساب سی پنل داده خواهد شد. برای ورود به حساب می بایستی از مرورگر اینترنتی خود استفاده کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود وارد کنید. استفاده از این روش زمانی که از رایانه رومیزی یا لپ تاپ استفاده می کنید، بسیار عالی است.

اگر نیاز به دسترسی به حساب سی پنل خود روی گوشی هوشمند داشته باشید، از همان روش بالا هم قادرید استفاده کنید. اما شاید داخل مرورگر گوشی شما، استفاده از امکانات سی پنل چندان راحت نباشد. به همین دلیل اپلیکیشن cPanel ساخته شده تا شما بتوانید به سادگی نرم افزار را روی گوشی خود باز کنید و تنها با یک لمس کوچک وارد حساب سی پنل خود شوید.

در مواقعی که مشکلی برای سایت پیش می آید که باید فوراً آن را برطرف کنید یا تغییرات آنی نیاز است که انجام گیرد، اپلیکیشن cPanel روی گوشی شما خیلی کارتان را راحت تر از قبل می کند.

مدیر سرور و افرادی که به حساب WHM دسترسی دارند

اما اگر به عنوان مدیر سرور یا حتی نماینده سی پنل می خواهید از روی گوشی کنترل سرور و حساب های مشتریان را به دست بگیرید، باز هم اپلیکیشن cPanel به یاری شما آمده و امکان ورود به حساب WHM را به شما میدهد. به سادگی مشخصات حساب تان را به اپلیکیشن می دهید و در دفعات بعدی تنها با یک لمس وارد محیط WHM خواهید شد.

همانطور که می دانید، داشتن دسترسی راحت و ساده به حساب مدیریت سرور یعنی همان WHM در همه حالت ها از ضروریاتی است که یک مدیر سرور باید داشته باشد. بر همین اساس اگر شما هم مدیر یک سرور سی پنل باشید، حتماً نیاز به یک چنین اپلیکیشنی خواهید داشت. پیشنهاد می شود که حتماً آن را روی گوشی خود نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن cPanel

برای دانلود این اپلیکیشن بسته به نوع سیستم عامل گوشی خود، کافی است به مارکت های مورد نظر مراجعه کنید و با جستجوی عبارت cPanel در آنها اقدام به دریافت نرم افزار کنید. علاوه بر آن لینک های زیر هم به کمک شما خواهند آمد.

  • دانلود برای Android
  • دانلود برای اندروید iOS

پس از دانلود و نصب آن به اپلیکیشن cPanel برای کنترل هاست و سرور از روی گوشی مراجعه کنید و آموزش استفاده از آن را مطالعه کنید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت