رفع خطای امنیتی اتصال به حساب ایمیل در Microsoft Outlook پرینت

  • ایمیل سایت
  •  11

در زمان هایی که شما حساب ایمیلی را با استفاده از کنترل پنل فضای میزبانی (cPanel یا DirectAdmin) می‌سازید، و قصد دارید با استفاده از نرم افزار Microsoft Outlook از حساب خود روی رایانۀ شخصی استفاده کنید، ممکن است در هنگام ارسال یا دریافت ایمیل به شما هشدار امنیتی داده شود که شما را نگران کند!

دلیل دادن این هشدار این است که شما در حال استفاده از نسخۀ امن روش اتصال به سرورِ ایمیل هستید و از آنجایی که SSL نصب شده روی سرور از نوع Self Sign می باشد، این خطا داده می شود. در اصل نامه های شما با امنیت بیشتری منتقل می شود. پس نگران نباشید. کافی است امن بودن سرور اتصال را به این نرم افزار بفهمانید.

حال برای رفع خطای امنیتی اتصال به حساب ایمیل در Microsoft Outlook می بایست مراحل زیر را طی کنید.

1- زمانی که برای اولین بار به واسطۀ نرم افزار Microsoft Outlook وارد حساب ایمیلی می شوید،  پنجرۀ هشداری با عنوان Security Alert برای شما باز خواهد شد که باید روی View Certificate کلیک کنید.

پنجره امنیتی اتصال به حساب ایمیل در Microsoft Outlook

2- بعد از اینکه پنجرۀ Certificate باز شد، از سربرگ اول یعنی General روی Install Certificate کلیک کنید و مراحل را طبق تصویر زیر یکی یکی طی کنید. در آخر هم روی OK کلیک کنید.

رفع خطای امنیتی اتصال به حساب ایمیل در Microsoft Outlook

اگر از قبل حساب ایمیل را به نرم افزار معرفی کرده باشید و در زمان ارسال ایمیل با پنجرۀ Internet Security Warning مواجه شدید، مجدد باید روی View Certificate کلیک کنید و مراحلی که در تصویر بالا شرح داده شده است را طی کنید.

هشدار امنیتی اتصال به حساب ایمیل در Microsoft Outlook

از الان به بعد کار تمام است و دیگر پنجرۀ هشدار امنتی به شما نشان داده نخواهد مگر اینکه هاست شما با تغییراتی روبرو شود یا اینکه خودتان فضای میزبانی را به یک شرکت دیگر منتقل کرده باشید که مجدد باید مراحل بالا را درون نرم افزار Outlook انجام دهید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت