ساخت حساب ایمیل روی Gmail با نشانی اختصاصی پرینت

  • ایمیل سایت
  •  1

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید؛ روی Gmail شما می‌توانید یک صندوق ایمیل با نشانی اختصاصی مثل info@wptutorial.ir البته با دامنهٔ اختصاصی خودتان داشته باشید. به عبارتی دیگر برای اتصال ایمیل به سرویس Gmail ابتدا می‌بایستی روی کنترل پنل فضای میزبانی خود، جایی که دامنهٔ شما به آن متصل شده است، صندوق ایمیل‌تان را بسازید. سپس طبق ادامهٔ آموزش اقدام به اتصال نشانی ایمیل اختصاصی خود به Gmail نمایید.

پس همان طور که گفته شد،‌ ابتدا وارد کنترل پنل خود،‌ مثلا سی پنل یا دایرکت ادمین شده و حساب ایمیل‌تان را با نشانی دلخواه ایجاد کنید. سپس سایت gmail.com را درون مرورگر خود باز کنید و اگر وارد حساب خود هستید، روی Sign Out یا Log Out کلیک کنید تا از حساب‌تان بیرون آ‌یید.

حالا در صفحهٔ ورود به حساب هستید و باید روی Create Account کلیک کنید. در این مرحله می‌بایستی یک حساب تازه ایجاد کنید. البته نه به مانند حالت عادی! بلکه باید در مرحله‌ای که قصد وارد کردن مشخصات حساب‌تان را دارید، روی Use my current email address instead کلیک کنید و حالا نشانی اختصاصی ایمیل‌تان را درون جعبهٔ Your email address کلیک نمایید. دیگر گزینه‌ها را هم پر کرده و روی Next کلیک می‌کنید.

حالا Gmail به صندوق ایمیل اختصاصی‌تان یک ایمیل ارسال می‌کند که می‌بایستی کدی که در آن وجود دارد را وارد صفحهٔ Gmail نمایید. ادامهٔ مراحل را طی کرده و حالا از الان به بعد می‌توانید روی Gmail، حساب ایمیل اختصاصی خودتان، که نشانی سفارشی دارد را کنترل کنید.

آموزش کامل و تصویری این بحث را در اینجا می‌توانید ببینید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت