تغییر کلمه عبور ناحیه کاربری پرینت

  • ناحیه کاربری
  •  0

یکی از پیشنهادات امنیتی به همه این است که رمزهای عبور حساب های خود را همیشه به صورت دوره ای تغییر دهند. ناحیه کاربری شما در وبنولوگ جایی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. با لو رفتن رمز عبور آن تمامی سایت ها، دامنه ها و سرویس های شما به خطر می افتند. پس علاوه بر اینکه سعی کنید از رمزهای پیچیده استفاده کنید، به صورت دوره ای این رمز را هم تغییر دهید.

برای تغییر رمز عبور ناحیه کاربری کافی است وارد حساب خود در وبنولوگ شده و از فهرستی که در بالا سمت چپ صفحه با عنوان سلام کاربر وجود دارد گزینۀ تغییر کلمه ی عبور را انتخاب کنید

تغییر رمز عبور ناحیه کاربری

در صفحه ای که برای شما باز می شود باید رمز عبور فعلی همراه با رمز عبور جدید را وارد کنید. در نهایت تایید رمز عبور جدید را هم در سومین جعبه باید وارد نمایید. حالا روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

در انتخاب یک رمز عبور نهایت دقت را داشته باشید که تا حد ممکن پیچیده و امن باشد. به طوری که برای دیگران قابلیت حدس زدن نداشته باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار KeePass است که به شما این امکان را می دهد تمامی رمزهای عبور خود را به شیوه ای ساده ذخیره کنید و تنها با دوبار کلیک روی یک رمز آن را وارد یک سایت یا مکانی دیگر کنید. در ضمن امکان ساخت رمزهای عبور پیچیده را هم به شما می دهد.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت