خطای Maintenance سایت وردپرس پرینت

  •  0

با سلام و احترام

چند وقتی ست مکررا به هنگام انجام کار بر روی وبسایت با خطای Maintenance مواجه می شوم. این خطا بیش از حد مانع کار و بروزسانی وبسایت شده. خواهش دارم در جهت رفع مشکل اقدامی انجام دهید.پس از انجام زحمات زیاد جهت جمع آوری اطلاعات وبسایت بروز چنین مشکلاتی نگران کننده و ناامیدکننده می باشد و از شما به عنوان سرویس دهنده انتظار پشتیبانی با کیفیت بیشتری داریم.

با تشکر

 

مشتری گرامی با سلام
خطای Maintenance مربوط به وردپرس است که نشان می دهد یک کار خاصی در حال انجام روی سایت است . مثلا وردپرس در حال به روز رسانی خودش یا افزونه هایش است. اگر این هشدار زیاد نشان داده شود، نیاز است که بررسی دقیق تری صورت گیرد. یا اگر همیشه در حالت Maintenace هست حتما باید فایل مربوطه از روی هاست تان پاک شود.
این خطا ارتباطی با کیفیت خدماتی میزبانی سایت ندارد و مشکل از اسکریپت و تنظیمات آن است.
گاهی از اوقات هم کش مرورگر شما باید پاک شود که این اطلاعات روی آن ذخیره شده است.
گاهی اوقات هم مشکل از افزونه litespeed-cache است که روی وردپرس شما نصب شده. این افزونه کارش کش کردن اطلاعات سایت شما در سمت سرور است. که باید بعد از هر تغییرات سعی کنید کش را خالی کنید. طریقهٔ کار کردن بااین افزونه را بیاموزید. همچنین تنظیمات آن را به خوبی انجام دهید. البته از دست بردن بدون اطلاع در تنظیمات هیچ بخشی خودداری کنید.
خطاهای سایت را از قسصمت Errors سی پنل و همچنین از طریق فایل error_log روی پوشهٔ public_html هاست بررسی کنید و همیشه در فکر برطرف کردن آن خطاها باشید. بهترین کار هم جستجو کردن عنوان خطا در گوگل است که راهکارهای رفع خطاها به شما نشان داده خواهد شد.

در نهایت تمامی ابزارهای رفع ایراد در اختیار شما قرار گرفته. مثل تنظیمات مربوط به PHP و تنظیمات امنیتی سایت مثل ModSecurity برای فعال یا غیر فعال کردن آن روی سایت. در مواقعی هم که مشکل از سرور و از طرف ما باشد، می توانید با دلیل قانع کننده به ما اعلام کنید. ما حتما آن را بررسی خواهیم کرد. هر چند که در چنین مواردی خود ما سعی می کنیم بررسی های اولیه را در رابطه با این چنین مشکلات مشتریان انجام دهیم که مشکل از طرف ما نباشد.
البته نباید فراموش کرد که به هر هاست میزان خاصی از منابع اختصاص داده می شود. اگر در مواقعی مثل حمله یا موارد دیگر رخ دهد، ممکن است خطاهای مشابه رخ دهد.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت