رد شدن درخواست ثبت دامنه ir پرینت

  • دامنه اینترنتی, دامنه ملی
  •  2

ثبت دامنه ir همیشه مثل ثبت دامنه بین المللی ساده و سریع نیست! ثبت این قبیل دامنه‌ها تحت نظر دولت انجام شده و تک تک آنها بررسی می‌شوند. پس طبیعی است که دامنه‌هایی که مغایر با قوانین است و احتمال فعالیت‌های مجرمانه مثل فیشینگ روی آنها وجود داشته باشد، رد می‌شوند. از طرف دیگر گاهی از مواقع کارمندان ایرنیک از شخصی که درخواست ثبت یک دامنه را دارد، مدارک هویتی یا تعهدنامه دریافت می‌کنند که متقاضی باید این مدارک را از طریق خود سایت ایرنیک (nic.ir) ارسال نماید.

ایرنیک

با این توضیحات ثبت دامنه ir همیشه نیاز به ملاحظات بیشتری است که از طرف مشتری حتماً باید در نظر گرفته شوند.

اگر با ارسال درخواست ثبت دامنه ir از شما مدارک خواسته شود، باید طبق آموزش ارسال تعهدنامه برای ثبت دامنه های ملی ir اقدام نمایید.

اما اگر عنوان دامنه مغایر با قوانین تشخیص داده شود، امکان ثبت آن دیگر برای هیچ شخصی مقدور نیست و شما باید به فکر ثبت یک دامنهٔ دیگر باشید. البته مبلغ دامنهٔ رد شده مجدد به حساب ناحیه کاربری شما افزوده می‌گردد. که قادرید از این مبلغ برای پرداخت صورت حساب‌های بعدی خود استفاده کنید.

برخی از دامنه‌ها هم بسیار شبیه به عناوین و دامنه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی یا حقوقی است. این دامنه‌ها هم امکان ثبت‌شان وجود ندارد و معمولاً رزرو می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر چه دامنه هایی را nic.ir تایید نمی کند را مطالعه نمایید. اگر شما یک شخص حقوقی هستید و قصد ثبت یک چنین دامنه‌ای را دارید، می‌توانید آموزش چطور دامنه co.ir ثبت کنیم را مطالعه نمایید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت