ارسال هرزنامه با حساب های ایمیل پرینت

  • اسپم, مشکلات سایت, امنیت وبسایت, رفع مسدودی سایت
  •  6

شما با استفاده از کنترل پنل فضای میزبانی خود معمولاً به تعداد زیادی قادرید حساب ایمیل بسازید که با هر حساب می توانید ایمیل هایی را دریافت و یا ارسال نمایید. ارسال ایمیل می تواند برای مقاصد مختلفی باشد. از ارسال مشخصات خود برای یک شرکت خاص و یا ارسال ایمیل های زمان بندی شده به مخاطب های خبرنامۀ ایمیلی. اما در هر صورت باید دقت داشته باشید که سرورهای ما (به خصوص هاست های اشتراکی) نسبت به ارسال هرزنامه (Spam) بسیار حساس هستند و در صورت مشاهدۀ چنین موردی از طرف شما ممکن است حساب شما مسدود گردد.

این حساسیت معمولاً از طرف دیتاسنترهای سرتاسر جهان اعمال می شود که به ما امکان ارسال اسپم یا هرزنامه نمی دهند. در پاره ای موارد ممکن است شما به صورت خود خواسته با استفاده از نرم افزارهای ارسال انبوه برای دیگران ایمیل ارسال کنید. در این صورت مسدود شدن حساب شما قطعی است. البته هر حساب هاست دارای محدودیت ارسال ایمیل در محدودۀ زمانی خاصی است. که شما از آن بیشتر قادر به ارسال ایمیل نیستید. دقت داشته باشید که هاست های اشتراکی برای ارسال انبوه ایمیل در نظر گرفته نشدند!

در پاره ای از موارد هم ممکن است هاست یا سایت شما هک شده و هکر اقدام به ارسال ایمیل های انبوه به صورت هرزنامه برای اشخاص دیگر کند. در مواقعی که شما از قالب های نامعتبر یا افزونه های مشکوک و کد شده استفاده می کنید، این مورد بسیار محتمل است. پس همانطور که در بخش امنیت سایت مرکز آموزش وبنولوگ به شما توضیح داده شد، حتماً از قالب ها و افزونه ها و کلاً از نرم افزارهای تحتِ وب معتبر استفاده کنید. اگر سایت شما برای تان اهمیت داشته باشد، حتماً به این ضرورت توجه می کنید.

در حالتی که کارمندان ما حساب شما را به دلیل ارسال هرزنامه حالا چه به صورت عمدی و چه غیر عمدی، مسدود می کنند، شما باید از طریق بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا مشکل تان را حل کنیم. شما باید هر چه سریعتر سایت خود را پاکسازی کرده تا سایت شما به حالت عادی برگردد. اما همیشه سعی کنید از این مشکل پیشگیری کنید. که توضیحات آن در قالب نکات امنیتی به شما داده شده است.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت