تنظیم NS های دامنه بین المللی پرینت

  • دامنه اینترنتی, تنظیمات دامنه
  •  1

برای داشتن کنترل کامل روی دامنه بین المللی خود، شما باید دسترسی لازم به کنترل پنل آن را داشته باشید. این دسترسی توسط وبنولوگ برای دامنه هایی که توسط ما ثبت و تمدید می کنید به شما داده خواهد شد. تا مالک اصلی دامنه خودِ شما باشید و از طرف دیگر بتوانید تنظیمات آن را، از قبیل تنظیم NS های دامنه خود را به راحتی انجام دهید.

بسته به اینکه دامنه شما به واسطۀ ما، توسط چه رجیستراری ثبت گردد، روش دریافت کنترل پنل دامنه بین المللی متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی، در حال حاضر، برای دریافت این کنترل پنل می توانید بعد از ورود به ناحیه کاربری وبنولوگ، به صفحه دامنه های من رفته و روی دامنه مورد نظر خود کلیک کنید.

حالا یک جعبه در سمت راست صفحه وجود خواهد داشت که با کلیک روی پیوند "دریافت کنترل پنل دامنه" یا چیزی مشابه آن، درون آن جعبه، می توانید نام کاربری و رمز عبور ورود به کنترل پنل تان را تنظیم کرده و بعد از آن، از طریق همان نشانی صفحه و ایمیل و رمز عبور خود، وارد کنترل پنل دامنه، برای انجام تنظیمات آن گردید.

در بیشتر موارد حتی با ورود به همان صفحه مختص دامنه شما، در ناحیه کاربری وبنولوگ، از طریق جعبه سمت راست می توانید کنترل کاملی روی دامنه خود داشته و تمامی تنظیمات آن را از همان جا انجام دهید.

یکی از این تنظیمات هم تنظیم NS های دامنه است که کافی است اول وارد صفحه کنترل همان دامنه شوید. سپس روی تنظیم NS های آن دامنه کلیک کنید. بعد از ذخیره کردن تنظیمات، باید به یاد داشته باشید که انجام تغییرات DNS مدت زمان 24 الی 48 ساعت نیاز خواهد داشت تا شما و دیگر کاربران از سرتاسر دنیا قادر باشند سایت شما با ببینند.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت