درخواست های پشتیبانی خود را از طریق تیکت ارسال نمایید پرینت

  • پشتیبان سایت, مشکلات سایت
  •  0

شما به عنوان مشتری و کاربر وبنولوگ، از روش های مختلفی می توانید اقدام به دریافت پشتیبانی بابت سرویس خود کنید. اما بهترین و سریع ترین روش برای دریافت پشتیبانی، ارسال تیکت از طریق ناحیه کاربری وبنولوگ می باشد. با ارسال تیکت ما متوجه درخواست شما می شویم و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد. اگر تیکت شما نیاز به بررسی داشت، تیکت به وضعیت "در انتظار بررسی" تغییر حالت داده می شود که در این شرایط باید منتظر باشید تا پاسخی دریافت کنید.

از مزیت ارسال تیکت برای دریافت پشتیبانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زمانی که شما تیکت ارسال می کنید، ما تمامی مشخصات سرویس یا خدمات شما را دریافت می کنیم. پس به بهترین نحو می توانیم شما را راهنمایی نماییم.
  2. با ارسال تیکت قادرید عکس و یا پرونده ای را زمیمۀ درخواستِ خود نمایید، که ما را در حل مشکل شما بسیار هدایت خواهد کرد.
  3. در هر زمان از شبانه روز می توانید تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
  4. ارسال تیکت هزینه ای را برای شما در بر نخواهد داشت.
  5. با ارسال تیکت، پاسخ خود را به همراه پیوندهایی به منابع آموزشیِ ما دریافت خواهید کرد.
  6. تیکت قابلیت پیگیری های بعدی را دارد. در صورتی که روش های دیگر چنین ویژگی را ندارند.
  7. شما با ارسال تیکت بهتر می توانید مشکل خود را اعلام نمایید. تیکت روشی سریع و آسان می باشد.

توجه: از تماس تلفنی بابت دریافت پشتیبانی خودداری کنید. چرا که با تماس تلفنی ما قادر به تشخیص هویت شما و دیدن مشخصات سرویس های شما نیستیم. پس مشکل شما را به طور کامل نمی توانیم حل کنیم. اما زمانی که تیکتی ارسال می کنیم، ما به تاریخچه ای از اطلاعات شما دسترسی داریم که به راحتی قادر به حل مشکل سرویسِ شما هستیم.

شما از ناحیه کاربری می توانید یک تیکت جدید باز کنید و یا دنبالۀ تیکت های که قبلاً ایجاد کردید را بگیرید. هر تیکت شامل پاسخ هایی از جانب شما و همکاران ما در وبنولوگ می باشد، که به صورت گفتگوی دو جانبه است. هر تیکتِ پشتیبانی باید شامل یک موضوع خاص باشد.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت