وضعیت شبکه پرینت

  • قطعی سایت, رفع مسدودی سایت, پشتیبان سایت
  •  0

یکی از بخش هایی که شما پس از وارد شدن به ناحیۀ کاربریِ وبنولوگ به آن دسترسی دارید، صفحۀ وضعیت شبکه می باشد. از طریق این صفحه می توانید دلایل قطعی و اختلال سایت خود را که مرتبط با تعمیرات و نگهداری سرور و شبکۀ سایت شماست را ببینید. از آنجایی که سرورهایی که سایت های شما روی آنها قرار گرفته اند نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تحت ضمانت Uptime که به شما داده شده، ممکن است مدت زمانی را در طول یک یا چندین ماه قطع شوند یا با اختلال روبرو گردند. ایجاد اختلال عمدتاً در مواردی است که حملاتی خارج از شبکه به سرورها تحمیل شده باشد.

در این مواقع شما می توانید با وارد شدن به ناحیۀ کاربری و سپس صفحۀ وضعیت شبکه دلیل مشکل را ببینید و از وضعیت بعدی آگاه شوید. در خیلی از مواقع هم قطعی هایی که به صورت برنامه ریزی شده در آینده وجود دارند را مشاهده کرده و تدابیر لازم را بیاندیشید.

صفحه وضعیت شبکه

به طور کلی سه وضعیت از مشکلات شبکه وجود دارد:

  1. باز : مشکلاتی که همینک در رخ داده اند و در حال کار برای رفع ایراد هستیم.
  2. زمان بندی شده : مشکلاتی که به دلایل تعمیر و نگهداری به صورت زمان بندی شده برای آینده به شما نمایش داده می شوند.
  3. حل شده : مشکلات موجود در این دسته در گذشته حل شده و همینک شبکه به درستی کار می کند.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که شما باید بدانید که سرویس هاستِ شما روی کدام سرور قرار گرفته است. برای آگاهی از این موضوع با وارد شدن به کنترل پنل می توانید نام سرورِ خود را مشاهده کنید (در سی پنل قسمت Server Information). البته در ایمیلی که ابتدای تحویل سرویس به شما ارسال می شود، نام سرور ذکر شده است.

حالا در صفحۀ وضعیت شبکه می توانید هر کدام از موارد مرتبط با سرور خود را بررسی کنید. در روبروی عبارت تاثیر سرور می توانید سروری که تحت تاثیر آن مشکل تاثیرپذیر شده است را ببینید. که اگر سرور شما باشد، سایت شما هم بی تاثیر نخواهند ماند.

نکته: برای دیدن وضعیت شبکه، حتماً باید وارد ناحیۀ کاربریِ خود در وبنولوگ شوید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت