برگرداندن نسخه پشتیبان پرینت

  • بکاپ سایت, پشتیبان سایت
  •  1

همانطور که در جریان هستید ما (وبنولوگ) به صورت دوره ای و منظم از اطلاعات سایت هایی که روی هاست های اشتراکی هستند نسخۀ پشتیبان تهیه می‌کنیم. نسخۀ پشتیبان (Backup) نسخه ای همانند اطلاعات اولیه است که در صورت بروز مشکل بتوانند جایگزین نسخۀ آسیب دیده شوند. با این کار تقریباً خطر از دست دادن اطلاعات سایت مشتری های خود را به صفر نزدیک می کنیم.

اما باز هم به مانند هر شرکت ارائه دهندۀ خدمات میزیانی ضمانت نمی کنیم که حتماً این نسخۀ پشتیبان وجود داشته باشد و یا در صورت موجود بودن، به روز باشد. چرا که امر تهیۀ نسخۀ پشتیبان با وجود هزاران حساب کاربری، ممکن است مثل هر کار دیگری شامل خطا باشد. پس باز هم این خود شما هستید که باید از اطلاعات حساس خود در جایی مطمئن نسخۀ پشتیبان تهیه نمایید.

اما در مواقعی که شما درخواست بازگردانی یا تحویل نسخۀ پشتیبان سایت خود را دارید، همکاران ما آماده اند تا در اسرع وقت درخواست شما را پاسخ‌گو باشند. در این حالت آخرین نسخۀ پشتیبان تهیه شده به شما تحویل داده خواهد شد.

البته باید به نکات زیر برای برگرداندن نسخه پشتیبان سایت توجه داشته باشید:

  • در صورتی که ایجاد مشکل برای سایتِ شما از طرف ما باشد، برگرداندن نسخۀ پشتیبان وظیفۀ ما خواهد بود و برای این کار هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.
  • در صورتی که با تغییرات ناخواسته از جانب شما سایتِ شما با مشکل مواجه شد، در حالی که نیاز به بازگردانیِ نسخۀ پشتیبان داشت، این کار شامل هزینه خواهد بود.
  • برای برگرداندن نسخه پشتیبانِ سایت هم کافی است از طریق بخش پشتیبانی تیکتی را ارسال کرده و منتظر پاسخ باشید.

در هر صورت ما وظیفۀ خود می دانیم که هر چه سریع‌تر بتوانیم مشکل شما را حل کنیم.

ذکر این نکته هم الزمانی است که ابزارهای تهیه و بازگردانیِ نسخه های پشتیبان، چه به صورت کلی از تمامی بخش های سایت و چه به صورت جزئی، در کنترل پنل هاست شما موجود بوده و می توانید از آنها هم استفاده نمایید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت