تایید اطلاعات دامنه های بین المللی برای فعال سای آنها پرینت

  • پنل دامنه, آدرس سایت, تنظیمات دامنه
  •  8

هنگامی که شما دامنۀ بین المللی ثبت می کنید، پس از پرداخت صورت حساب ایمیلی از ثتب کنندهٔ دامنه (رجیسترار) برای شما ارسال می شود که شامل اطلاعات صاحب دامنه (که شما هستید) خواهد بود. شما باید آن اطلاعات را تایید کنید تا دامنه برای شما فعال گردد. اگر این کار را انجام ندهید دامنه به صورت غیرفعال باقی خواهد ماند، تا زمانی که این کار را انجام دهید. در این آموزش به نحوۀ تایید کردن این اطلاعات اشاره شده است که پس از ثبت دامنۀ بین المللی باید انجام دهید.

البته باید بدانید که دامنه شما ممکن است توسط یکی از رجیسترارهای مختلف ثبت شود. بر همین اساس ایمیلی هم که برای شما ارسال می‌شود از نظر ظاهری ممکن است با آن چیزی که شما در این صفحه می‌بینید متفاوت باشد.

اگر مراحل تایید ایمیل را انجام ندهید، ممکن است با ورود به نشانی سایت خود با چنین پیامی روبرو شوید:

صفحۀ اخطار به جهت تایید کرد اطلاعات دامنه

در این جا از شما خواسته می شود که به ایمیل خود مراجعه کرده و نامه ای که برای شما ارسال شده است را بخوانید و طبق مراحل گفته شده در ادامه ، اطلاعات خود را تایید کنید.

اگر به ایمیل خود مراجعه کنید، نامه ای را می بینید که درون آن پیوندی به رنگ آبی وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید. دقت کنید اگر ایمیل را پیدا نکردید به صندوق Spam یا Junk مراجعه کنید.

ایمیل رسیده از HostControl برای تایید اطلاعات دامنه

پس از اینکه روی پیوندی که در بالا نشان داده شده است کلیک کردید، به صفحۀ دیگری هدایت خواهید شد که نمای آن را در زیر خواهید دید:

تایید اطلاعات دامنه های بین المللی

در این صفحه موارد نشان داده شده را فعال کرده و در نهایت روی Submit کلیک کنید. با این کار شما اطلاعات دامنۀ خود را تایید می کنید و صفحۀ زیر به شما نمایش داده خواهد شد:

تایید اطلاعات دامنه های بین المللی انجام شد

حالا اگر یک بار دیگر روی لینک موجود درون ایمیل کلیک کنید، خواهید دید که صفحۀ خطا به شما برگردانده می شود. به این دلیل که شما قبلاً تایید را انجام دادید و کار تمام است.

برگرداندن صفحۀ خطا در مواجه مجدد با لینک تاییدیه

به این ترتیب شما توانستید دامنۀ بین المللی خود را پس از خرید، به طور کامل فعال کنید. دقت کنید که در مواقعی هم که اطلاعات شخصیِ خود را از طریق کنترل پنل دامنه ویرایش می کنید هم احتمال دارد نیاز داشته باشید این مراحل را تکرار کنید. پس همیشه صندوق ایمیل خود را برای آگاهی از رویدادهای مهم بررسی کنید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت