اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید! پرینت

  • بهینه سازی سایت
  •  1

برای اینکه قادر باشیم یک سایت پویا و پر بازدید داشته باشیم، باید اصول زیادی را رعایت کنیم. برای آگاهی از این اصول هم باید مطالعه کرد و هر روز دانش خودمان را نسبت به دیروز بالا و بالاتر ببریم.

یکی از مهم ترین اصول افزایش بازدید سایت، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی کاربران زیادی را روزانه به سمت خود جذب می کنند. حالا اگر ما از بین این همه کاربر، افراد مد نظر خودمان را پیدا کنیم و به سمت سایت خود بکشانیم، حتماً برد خواهیم کرد.

شبکه های اجتماعی در افزایش بازدید سایت

از طرف دیگر موتورهای جستجویی که برای سایت ما بازدید هدفمند و موثر می فرستند، اگر لینک صفحات سایت ما را در شبکه های اجتماعی معروف ببینند، حتماً به آن رتبۀ بیشتری داده و در نهایت سبب افزایش ارسال بازدید کننده می شوند. بر همین اساس فعالیت و بازنشر مطالب سایت در شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در سئوی سایت دارد.

پس به عنوان یک پیشنهاد عالی، در کنار دیگر مباحثی که برای بهینه کردن سایت خود باید در نظر بگیرید، بهتر است که فعالیت در شبکه های اجتماعی، مخصوصاً آنهایی که خزنده های وب مرتبط با موتور های جستجو مثل گوگل، بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند، را شروع کنید. گاهی اوقات لازم نیست که تمامی مطالب سایت خود را درون این شبکه ها منتشر کنید. آنهایی که به نظر می رسند از جذابیت بیشتری برخوردارند را انتخاب کنید.

شبکه های اجتماعی مثل توییتر، فیسبوک، کلوب، تلگرام، اینستاگرام و ... همگی جزء بهترین مکان ها برای فعالیت به جهت افزایش نفوذ در اینترنت و همچنین بالا بردن رتبۀ بازدید سایت شما هستند.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت