وردپرس، افزونه ها و قالب های آن را به روز کنید پرینت

  • هک سایت, امنیت وبسایت, آپدیت سایت
  •  0

به عنوان مدیر سایت که از وردپرس برای ساخت سایت خود استفاده کردید، باید به یک نکتۀ بسیار بسیار مهم توجه ویژه ای داشته باشید. و آن هم به روز کردن وردپرس و افزونه ها و قالب های آن می باشد. خود وردپرس هر از چند گاهی نسخۀ جدیدی را عرضه می کند که از طریق پیشخوان با یک کلیک ساده می توانید وردپرس خود را به آن ارتقا دهید. از طرف دیگر افزونه ها و قالب هایی که روی سایت خود نصب کردید هم بعد از مدتی نسخه های جدیدی از آن ها آماده می شود، که آنها را هم با یک کلیک ساده می توانید به روز کنید.

به روز رسانی وردپرس از دو منظر حائز اهمیت است.

  1. از منظر امنیتی
  2. از منظر بهبود امکانات و ابزارها

به دلیل اینکه توسعه دهندگان وردپرس به صورت مداوم ایرادهای امنیتی را یافته و سپس ایرادگیری می کنند، بسیار مهم است که به جهت بالا بردن امنیت سایت، حتماً وردپرس، افزونه ها و قالب های خود را به روز کنید. خیلی از سایت هایی که هک می شود فقط به همین یک دلیل است.

از طرف دیگر توسعه دهندگان وردپرس و افزونه های آن، مدام در حال بهبود امکانات اسکریپت خود هستند. پس برای اینکه شما هم بتوانید از این امکانات بهبود یافته استفاده کنید، حتماً باید به روز کردن نرم افزار سایت خود را در دستور کار داشته باشید.

در به روز کردن باید به تهیۀ نسخۀ پشتیبان توجه کنید که در مواردی که به روز رسانی با مشکل مواجه شد، بتوانید سایت خود را به حالت اول برگردانید. البته ایجاد مشکل در هنگام استفاده از ابزار به روز رسانی داخلیِ وردپرس تقریباً نزدیک به صفر می باشد. برای آموزش به روز کردن و همچنین تهیۀ نسخۀ پشتیبان با دیگر آموزش های مرکز آموزش وبنولوگ همراه باشید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت