درخواست لغو سرویس پرینت

  • پشتیبان سایت
  •  2

اگر دیگر نخواسته باشید از سرویس خود استفاده کنید، باید درخواست لغو سروس را به قسمت پشتیبانی وبنولوگ ارسال کنید. سرویس هایی مثل هاست لینوکس و همچنین سرور مجازی شامل بازگشت وجه تا 7 روز طبق قوانین سایت می باشند. در صورت سپری نشدن این مدت از زمان ثبت سفارش، شما قادرید درخواست لغو خود را برای استرداد مبلغ ارسال نمایید. اما پس از گذشت 7 روز، با لغو سرویس مبلغی به شما عودت داده نخواهد شد.

اما سرویس هایی مثل دامنه های ملی و بین المللی در صورت لغو سرویس، تمدید خودکارشان لغو شده و پس از موعد سر رسید، برای تمدید آنها صورت حسابی ساخته نخواهد شد. همچنین به دلیل اینکه استرداد مبلغ آن، خارج از دسترس ماست، مبلغی هم برگشت نخواهد خورد. ولی برای آنها هم می توانید درخواست لغو ارسال کنید تا به صورت خودکار درخواست تمدید برای آنها ارسال نشود.

ارسال درخواست لغو سرویس

به جهت ارسال درخواست لغو هر کدام از سرویس هایی که سفارش دادید، کافی است وارد ناحیۀ کاربریِ وبنولوگ شده و با کلیک روی ارسال تیکت پشتیبانی تیکتی با همین موضوع به پشتیبانی فنی ارسال کنید.

داخل تیکت ارسالی، حتماً نام سرویس خود را به همراه دامنۀ مرتبط با آن وارد کنید تا اگر چندین سرویس را همزمان سفارش دادید، ما قادر باشیم سرویس مد نظر شما را لغو کنیم. پس از آن پاسخی به شما داده خواهد شد که پس از گرفتن تایید از شما، سرویس برای همیشه حذف خواهد شد.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت