ثبت دامنۀ من خیلی طول کشیده! پرینت

  • آدرس سایت, تنظیمات دامنه, قطعی سایت, پنل دامنه
  •  0

اگر دامنۀ ir ثبت می کنید معمولاً پس از گذشت یک روز کاری (24 ساعت) و اگر دامنۀ بین المللی ثبت می کنید، به صورت آنی قابل استفاده است. اما اینکه چه می شود که دامنۀ شما پس از گذشت این مدت زمان فعال و قابل استفاده نمی شود، به موارد زیادی بر می گردد. که در این مقاله می خواهیم این مشکل را بررسی کنیم.

دامنۀ شما ثبت نشده است

بنا به دلایلی ممکن است که اصلاً دامنۀ شما ثبت نشده باشد! که در این صورت کارمندان وبنولوگ مشکل تمامیِ دامنه ها را برررسی کرده و با ارسال تیکت و ایمیل پشتیبانی، تذکر لازم را به شما خواهند داد. به عنوان مثال ممکن است به صورت غیر متعارف به شما اجازۀ ثبت دامنه های تک حرفی و دو حرفی داده شود. در صورتی که امکان ثبت چنین دامنه هایی وجود ندارد.

شما باید با بررسی ایمیل های رسیده از طرف وبنولوگ و همچنین وارد شدن به ناحیۀ کاربری و بخش تیکت های پشتیبانی، مشکل را پیگیری کنید.

دامنۀ بین المللی خود را تایید نکردید

دامنه های بین المللی مثل com و یا org نیاز به تایید از طرف شما را دارند. شما باید طبق آموزش تایید اطلاعات دامنه های بین المللی برای فعال سای آنها اقدام به فعال سازی آنی دامنۀ خود کنید.

ثبت دامنۀ ملی یا IR شما با مشکل مواجه شده

در این صورت باید به پنل خود در سایت nic.ir وارد شده و از بخش پیام ها، پیغام های رسیده را بررسی کنید. در خیلی از مواقع از شما درخواست ارسال تعهدنامه را می کنند. یا اگر اصلاً امکان ثبت آن دامنه از طرف فیزیک نظری مقدور نباشد، مبلغ مورد نظر را به حساب ما برگشت می زنند. که شما در این صورت با پیگیری موضوع از طریق بخش پشتیبانیِ وبنولوگ، می توانید یک دامنۀ دیگر ثبت کنید و یا مبلغ خود را کامل پس بگیرید.

قابل توجه است که ثبت برخی از دامنه ها، مثل دامنه های مذهبی روال ثبت عادی را ندارند!

با ما در تماس باشید

اگر هر کدام از موارد بالا در مورد در دسترس نبودن دامنۀ شما صدق نکرد، باید از طریق ارسال تیکت مشکل را با بخش پشتیبانی در میان بگذارید تا در سریع‌تر زمان ممکن مشکل شما بررسی و سپس حل گردد. به هر حال توجه داشته باشید که پیگیریِ مشکل دامنه های شما بر عهدۀ شماست.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت