راهنمای استفاده از مرکز آموزش وبنولوگ پرینت

  • خرید سایت, ساخت سایت
  •  0

تمرکز اصلی ما پس از ارائه خدمات مطلوب به شما کاربران عزیز وبنولوگ، پشتیبانی در حد عالی است. یکی از شاخص های تشخیص کیفیت پشتیبانی یک شرکت، مستندات آموزشی آن است. با بررسی بخش مستندات و آموزش های متنی و تصویری یک شرکت ارائه دهندۀ خدمات میزبانی می توان حتی به نوع کیفیت خدمات آن هم پی برد.

مستندات آموزشی طراحی سایت وبنولوگ

تیم ما با بهره بردن از بهترین روش های آموزشی سعی در راهنمایی تمام کاربران خود را دارد. به نظر ما مرکز آموزش آن قدر باید کامل باشد تا اولین مکان برای مراجعۀ کاربران جهت رفع مشکل خود باشد. به همین دلیل ما سعی می کنیم روز به روز به منابع آموزشی در این قسمت بیافزاییم. علاوه بر آن سایت وبنولوژی به نشانی Webnology.ir به عنوان مرجعی دیگر در کنار سایت وبنولوگ، همچنین مقالات آموزشی بخش های دیگر سایت Webnolog.net همگی در کنار شما خواهند بود تا هر چه سریعتر به پاسخ سوالات خود برسید. بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از مطرح کردن سوالات خود در بخش تیکت پشتیبانی، به مرکز آموزش مراجعه کرده و جستجویی را انجام دهید. هر چند ما خود را موظف می دانیم حتی به سوالات تکراری شما هم پاسخ دهیم. البته مواردی که در حیطۀ کاری ماست.

ما سعی خواهیم کرد سوالاتی که بیش از همه از قسمت تیکت پرسیده می شوند را به صورت یک مقالۀ آموزشی کامل و جامع، حتی به صورت فیلم ویدیویی آن را تقدیم شما کنیم. بدین ترتیب شما با خواندن حتی یک مقالۀ آموزشی از بخش مرکز آموزش می توانید به اطلاعات خود اضافه کنید و سایت های خود را از نظر کیفیت بهبود بخشید. مثلاً ممکن است در بخش Seo بتوانید به آموزش هایی برسید که سبب افزایش بازدید از سایت شما گردد. مطمئن باشید این موفقیت در کار شماست که ما را هم موفق می کند. پس هر طور بتوانیم به شما کمک خواهیم کرد.

آموزش های مرکز آموزش وبنولوگ به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند، که با ورود به بخش اصلی آن، دسته ها برای شما نمایان هستند. می توانید روی عنوان هر دسته کلیک کنید تا مقالات آموزشی همان دسته برای شما قابل نمایش باشند. آموزش ها به صورت تصویری تولید شده و توسط نویسندگان وبنولوگ تهیه می شوند و ما هیچ آموزشی را از جای دیگر کپی نمی کنیم!

اگر فکر می کنید نیاز به تولید مقالۀ آموزشی یا تولید محتوای آموزشی دیگری دارید، می توانید آن را از قسمت تماس با ما در میان بگذارید تا وبنولوگ در اسرع وقت آن آموزش را برای شما تهیه کند.

امیدواریم خدماتی که ما به شما ارائه می کنیم، درخور شایستگی شما باشند.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت