خدمات کانفیگ سرور و نصب سیستم عامل پرینت

  •  0

سلام در مورد خدمات نرم افزاری پیکر بندی دایرکت ادمین

آیا برای نصب امکان داره برام Almalinux 8 نصب کنید الان CentOS 7 روی سرویس است.

اگر پیکر بندی و لایسنس دایرکت ادمین را از شما تهیه کنم مشکلات مربوط به کنترل پنل پشتیبانی دارد؟

 

با سلام
نصب سیستم عامل به همراه کانفیگ هر کنترل پنل هم انجام می شود. البته به شرطی که دسترسی لازم برای انجام این کار از طرف ما وجود داشته باشد. مثلا اگر سرور مجازی داشته باشید باید دسترسی پنل VPS تان را ارسال نمایید. یا اگر سرور اختصاصی داشته باشید که روی آن مجازی ساز ESXi نصب شده باشد باید دسترسی ان را بدهید تا برای شما نصب سیستم عامل هم انجام شود. یا دسترسی پنل سرور اختصاصی را ارسال کنید. در غیر این صورت که خارج از کنترل ماست، باید با پشتیان سرورتان در تماس باشید.
البته نصب سیستم عامل هایی مثل ESXi که به نوعی مجازی ساز تلقی می شوند شامل هزینه می شود.

خدمات کانفیگ سرور بدین صورت است که سرور بعد از انجام پیکربندی به صورت کامل و صحیح و سا لم تحویل شما خواهد شد. بعد از اینکه بررسی های اولیه را انجام دادید اگر مشکلی داشت اعلام می کنید و برطرف می کنیم. اما پشتیبانی های بعدی که به علل مختلف از جمله آلوده شدن یا هک شدن سرور می شوند شامل پشتیبانی نمی شود. بدین دلیل که پشتیبانی همیشگی شامل هزینه ماهیانه است و شما برای کانفیگ سرور فقط یک بار هزینه پرداخت می کنید.

معمولاً‌ پس از اینکه شما سرورتان را به صورت کانفیگ شده تحویل می گیرید، اگر کار خاصی روی سرور انجام ندهید که مشکل ساز باشد، موردی در آینده برای آن رخ نخواهد داد. مشکلات جزئی هم با هزینهٔ جزئی برای شما قابل حل هستند. مگر اینکه کلا سرور خراب شود که در این صورت هزینه بیشتر خواهد شد.

با توجه به زمانی که کار روی سرورهای مشتریان از ما اخذ می کند مجبور به دریافت هزینه هستیم. چرا که این کار زمان بر است.
ارادتمند شما


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت