عدم امکان آپدیت به نسخه جدید روی سیستم های لایسنس پرینت

  •  0

سلام مجدد،

در رابطه با ورژن های cpanel ، بر روی سری release که نسخه های پایدار ارائه می شود همانطور که در https://docs.cpanel.net/changelogs/106-change-log/ مشاهده می کنید نسخه 106.0.11 ارائه گردیده است. این در حالی است که در ریپوی شما نسخه 106.0.9 موجود می باشد. این موضوع را حتی حدود 1 ماه پیش در همین تیکت برای 106.0.10 پرسیده بودم.

از راه فورس کردن هم تغییری ایجاد نخواهد شد، لیستی که cpanel از آپدیت سرور می خواند را می توانید در ضمیمه ها ملاحظه بفرمایید.

با سلام
ببینید. کار دور زدن لایسنس سی پنل به همراه پچ کردن تمامی اجزاء نرم افزار است که کاری زمان بر و سخت است. و این کار روی هر نسخه از نرم افزار انجام می شود.
بنابراین هر زمان نسخه جدیدی از نرم افزار می آید، باید پچ جدیدی روی سیستم لایسنس افزوده شود که باید از طرف توسعه دهندگان لایسنس های ما این کار صورت گیرد.
بنابراین این فرآیند کمی زمانبر است تا نسخه پایدار جدید به سیستم لایسنس افزوده شود.
این در حالی است که وجود یک ورژن قدیمی از رشتهٔ پایدار نرم افزار مشکلی روی سرور به وجود نمی آورد که چه بسا حتی می تواند جلوی مشکلات احتمالی را هم بگیرد که در نسخه های جدید وجود دارد!
هر زمان که نسخهٔ جدیدی روی سیستم لایسنس ارائه شود، حتی به صورت خودکار روی سرور شما سی پنل یا دیگر کنترل پنل ها نصب می شوند. مگر اینکه نرم افزاری مثل WHMCS باشد که باید به صورت دستی آپدیت یا آپگرید را انجام دهید.
موفق و پیروز باشید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت