بررسی وضعیت فعال بودن LSCache روی سایت پرینت

  • بهینه سازی سایت
  •  2

چه مدیر سرور باشید و چه مدیر یک سایت شخصی، در هر صورت اگر نیاز داشته باشید که بررسی کنید و ببنیید که کش LSCache روی سرور یا سایت شما فعال است، سرویسی به نشانی check.lscache.io وجود دارد که این بررسی را برای شما انجام می‌دهد. با هم طریقهٔ استفاده از این سایت را یاد می‌گیریم.

اگر از هاست لینوکس به همراه وب سرور لایت اسپید وبنولوگ در حال استفاده هستید، شما می‌‌توانید قابلیت کش لایت اسپید به نام LSCache را فعال کنید. اگر راجع به این قابلیت اطلاعات بیشتری می خواهید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش‌های دیگر بخش «لایت اسپید» در مرکز آموزش ما را مطالعه فرماید. با فعال کردن LSCache روی سایت خود، سرعت سایت شما چندین برابر خواهد شد.

اما به طور خلاصه، برای فعال کردن LSCache روی وردپرس، باید افزونهٔ آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید و روی سایت خود نصب کنید. سپس به صفحهٔ Cache در تنظیمات افزونه LSCache رفته و کش را فعال می‌کنید. به همین سادگی!

حالا اگر خواسته باشید از نظر عملی بررسی کنید و ببینید که آیا این امکان به درستی فعال است یا خیر، به نشانی check.lscache.io رفته و نام دامنهٔ سایت خود را در جعبهٔ بالای صفحه وارد کنید و روی CHECK کلیک نمایید. اگر عبارت‌های سبز رنگ LSCache is supported و LiteSpeed cache is a hit نمایش داده شد، یعنی همه چیز درست است و با خیال راحت می‌توانید پشت بخش مدیریت سایت خود بنشینید و چای بنوشید!


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت