باز شدن سایت فقط با فیلتر شکن پرینت

  • قطعی سایت
  •  13

سلام خسته نباشید
چرا سایت من فقط با فیلتر شکن باز میشه؟ تازه دیروز این دامنه رو خریدم . امروز که بهش سر زدم بدون فیلتر شکن نه داخل cpanel وارد میشه نه خود wordpress.
ممنون میشم کمکم کنید

زمانی که شما روزانه از فیلترشکن استفاده می‌کنید، این نرم افزارها برای اینکه به درستی کار کنند، تغییرات ناخواسته ای را روی گوشی یا رایانهٔ شما اعمال می‌کنند که در پاره‌ای از موارد حتی وقتی فیلترشکن را هم خاموش می‌کنید، سایت‌های عادی هم دیگر برای شما باز نخواهند شد. از جملهٔ این تغییرات ممکن است تغییر DNS شخصی رایانهٔ شما باشد. پس در اولین مرحلهٔ مطمئن شوید که DNS رایانه‌تان تغییر داده نشده است. در این رابطه در مقالات دیگر مرکز آموزش توضیح داده شده است.

علاوه بر آن طریقهٔ عملکرد خاصیت Cache در مرورگرهای اینترنتی با هم متفاوت است. بهتر است که یک مرورگر دیگر را روی رایانهٔ خود باز کنید و بدون فیلتر شکن سایت خود را باز کنید و ببینید که آیا مشکل همچنین وجود دارد یا خیر. در هر صورت پس از اینکه از خاموش بودن کامل و غیر فعال بودن فیلترشکن مطمئن بودید، بهتر است کش مرورگرتان را به طور کامل حذف نمایید. همچنین یک بار رایانه را Restart کنید.

برای اینکه مطمئن شوید سایت شما مشکلی ندارد و مشکل از رایانهٔ شماست، بهتر است از یک شخص دیگر بخواهید تا نام دامنهٔ سایت‌تان را روی گوشی یا رایانهٔ خود باز کند و نتیجه را به شما بگوید. در بیشتر مواقع می‌بینید که سایت شما روی یک رایانهٔ دیگر به خوبی باز می‌شود. پس باید مشکل را در رایانهٔ خود بیابید.

همچنین فراموش نکنید که کش DNS روی رایانهٔ تان را هم حذف نمایید تا از این بابت هم خیال‌تان راحت باشد » پاک کردن کش DNS رایانه

این مقاله را هم حتما مطالعه نمایید: سایت من فقط با فیلتر شکن باز می شود!


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت