مشکل بلک لیست شدن IP سرور از طرف سرورهای ایمیل گوگل و یاهو پرینت

  •  1

مهندس من این سرورم کم کار کرد ولی سایتهاش مهم هست
متاسفانه dkim برای یکی سایت ها فعال نکردم و موقع تست و حملات بروت فورس
جیمیل ای پی منو بلک لیست کرد
میتونید سرور رو از بلک لیست دربیارید

با سلام
بله. طبق اطلاعاتی که در اسکرین شات ارسالی داده شده، آی پی سرور شما از طرف سرورهای ایمیل مسدود شده است. علت آن هم ارسال های زیاد بوده.

این را باید بدانید که قبل از بلک لیست شدن آی پی باید به فکر پیشگیری باشید و خارج کردن از بلک لیست کاری نیست که بتوان سریع انجام داد. شما باید تمامی موارد را به حالت اولیه برگردانید و صبر کنید تا بعد ازچند روز تا چند ماه از بلک لیست خارج شوید.

اگر تجربه بلک لیست شدن آی پی را دارید قطعاً باید در این رابطه حساسیت بیشتری به خرج دهید. اول از همه از کاربران تان بخواهید که اسپم به هیچ عنوان ارسال نکنند. در ثانی ارسال ایمیل برای هر کدام از حساب های سی پنل را محدود نمایید تا بیشتر از تعداد خاصی در ساعت مشتری نتواند ایمیل ارسال کند.

از طرف دیگر اگر به فکر پیشگیری حرفه ای هستید باید از نرم افزارهایی مثل Outgoing Spam Monitor استفاده کنید که روی سی پنل نصب می شود و جلوی ارسال های هرز را تا حد زیادی می گیرد. چه ارسال های انبوه که توسط کاربران سایت ها ارسال می شود. چه ارسال هایی که توسط اسکریپت های هک شده انجام می شود که هکرها انجام می دهند.

پیکربندی صحیح سرور و عدم تغییر در تنظیمات سرور بدون اطلاع قبلی از مهم ترین عوامل است. همچنین سعی کنید از تدابیر امنیتی هم روی سرور خود استفاده کنید تا جلوی هک شدن و اعمال سوء استفاده توسط فرد هکر از حساب های سی پنل هم گرفته شود.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت