سی پنلی که روی سرور ما نصب کردید مشکل داشت! پرینت

  •  0

پس از اینکه از شما لایسنس سی پنل تهیه کردم و شما هم زحمت کشیدید و سی پنل رو به همراه لایسنس روی سرور بنده نصب کردید، من اکانت های سرور قبلی رو به سرور جدید منتقل کردم. بعد از اون خطای 503 روی تمامی سایت ها دریافت شد. دی ان اس های اختصاصی رو هم روی سرور جدید اعمال کردم. یک آی پی دیگه هم توی سی پنل نشون داده میشد. به هر حال لایسنس سی پنل شما به خوبی کار نمی کنه!

پس از نصب سی پنل به صورت اولیه روی سرور مشتری، تمامی موارد بررسی می شوند و اگر به خوبی کار کردند، دسترسی به مشتری داده می شود. پس از واگذار کردن دسترسی سرور به مشتری، ما دیگر تعهدی در قبال مسائل پیش آمده در موعد بعدی نخواهیم داد. نه تنها ما، بلکه هیچ شرکت هاستینگی در قبال مسئولیت های بعد از تحویل سرور به مشتری پاسخگو نیست.
سروری که به شما تحویل دادیم به درستی کار می کرد و هیچ گونه اختلالی در آن دیده نمی شد. مواردی که بعداً رخ می دهند، قطعاً خارج از کنترل ماست. لازم به ذکر است که کنترل پنل ها و نرم افزارهایی از این دست، پویا هستند و مدام در حال تغییر هستند. به عنوان مثال عملیات خودکاری هستند که به صورت روزانه و شاید هم ساعتی روی سرور توسط اسکریپت های کنترل پنل انجام می شود که علت بروز تغییرات روی سرور هستند. مدیر سرور کاری که در اینجا باید انجام دهد، رصد تمامی این تغییرات و بررسی گزارشات است که اگر مشکلی رخ داد، به سرعت آنها را برطرف کند.
این مربوط به مشکلاتی است که به صورت خودکار رخ می دهد. گاهی از اوقات هم مشتری از روی عدم اطلاع تغییراتی را اعمال می کند که این مشکلات بروز می کند. گاهی اوقات هم به علت انتقال اکانت ها و اطلاعات آلوده، از یک سرور دیگر، سرور به هم می ریزد. علت های بسیاری برای بروز مشکلات پس از تحویل سرور به مشتری وجود دارد که ما مسئولیتی را نمی پذیریم.

گاهی اوقات هم به علت پیکربندی های شبکه سرور شما، در زمان نصب کنترل پنل NAT روی سرور فعال تشخیص داده میشود. به همین علت است که سر و کلهٔ یک IP دیگر که همان آی پی لوکال هست در سی پنل پیدا می شود و با بررسی ای که انجام شد،‌ این تشخیص توسط نصاب سی پنل داده شد و برای شما NAT روی سرور غیرفعال شد. که پس از ان نباید مشکلی وجود می داشت.

خطای 503 ای هم که فرمودید روی سرور وجود دارد، زمانی که تغییرات DNS سرورتان را به حالت اولیه برگرداندید، بررسی که کردیم مشکل رفع شده بود. پس تشخیص ما این است که پیکربندی های اشتباه روی سرور باعث بروز این مشکل شده است.
لازم به ذکر است که با خرید لایسنس درست است که نصب خود کنترل پنل به صورت رایگان برای بار اول برای شما انجام می شود. اما پس از تحویل بدون مشکل سرور به مشتری، ما دیگر مسئولیتی در قبال مسائل پیش آمدهٔ ثانویه نخواهیم داشت. ما می توانیم ساعتی کار کانفیگ یا تشخیص ایراد سرور شما را انجام دهیم.

موفق باشید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت