دسترسی سرور خود را برای پشتیبانی لایسنس ها، به شرکت اصلی ارسال نفرمایید! پرینت

  • لایسنس های اشتراکی, پشتیبان سایت
  •  0

همانطور که می‌دانید، لایسنس‌های اشتراکی که روی سایت به فروش می‌روند، اورجینال نیستند. به این معنا که اگر شرکت سازنده از وجود یک چنین لایسنسی روی سرور شما مطلع شود، در اولین قدم سیستم لایسنس را از روی سرور شما حذف خواهد کرد. همچنین ممکن است مشکلات دیگری هم برای شما ایجاد نماید! به همین دلیل کاری که شما باید انجام دهید‌، این است که به هیچ عنوان دسترسی root یا admin یا هر نوع دسترسی دیگری را به شرکت اصلی محصول ندهید.

افراد این دسترسی را معمولاً برای دریافت پشتیبانی ارائه می‌کنند. اما غافل از اینکه شرکت اصلی اگر متوجه استفادهٔ شما از لایسنس‌های اشتراکی شود، علاوه بر اینکه لایسنس را از روی سرور شما حذف می‌کند، از رفع مشکل شما هم خودداری می‌کند. علاوه بر آن، با این کار سیستم لایسنس ما به صورت خودکار متوجه این دسترسی خواهد شد و لایسنس شما را برای همیشه غیرفعال می‌کند!! پس لطفا به قوانین احترام گذاشته و به هیچ عنوان دسترسی سرور خود را مثلاً به شرکت سی پنل یا کلود لینوکس یا دیگر محصولات ارسال نفرمایید.

اگر شما لایسنس یا محصولی را از وبنولوگ خریداری می‌کنید، ما موظف هستیم مشکلات آن را برای شما رفع کنیم و در حد بضاعت خودمان هم مشکلات دیگر شما را مخصوصاً با آماده کردن منابع آموزشی، برطرف نماییم. پس در مواجهٔ با موردی خاص، لطفا از طریق تیکت با ما در تماس باشید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت