پیش نیازهای نصب و اجرای کنترل پنل cPanel/WHM روی سرور لینوکس پرینت

  •  1

خیلی از دوستان و همکاران گرامی از عدم کارکرد صحیح کنترل پنل سی پنل یا هر کنترل پنل دیگری گلایه می‌کنند. باید دانست که هر نرم افزاری نیازمند مجموعه‌ای پیش نیاز است. به عنوان مدیر سرور حتماً و حتماً باید به مستندات آن نرم افزار مراجعه کنید و آنها را تدارک ببینید. مثلاً ممکن است در هنگام نصب و یا پس از نصب کنترل پنل cPanel/WHM با مشکلاتی مواجه شوید که هیچ ارتباطی با لایسنسی که خریداری کردید ندارد! بلکه مشکل از اینجاست که شما پیش نیازهای کار را فراهم نکرده‌اید!

در رابطه با کنترل پنل سی‌پنل، خود مستندات این نرم افزار به نشانی docs.cpanel.net بهترین مرجع است. به همین دلیل ما هم فقط پیوند مراجعه به این مرکز را خدمت شما تقدیم می‌کنیم. پس روی پیوند زیر کلیک کنید.

cPanel System Requirements

در صفحهٔ بالا، سیستم عامل‌های مختلف فهرست شدند که شما می‌بایستی روی سیستم عامل مد نظر خود کلیک کنید.

  • AlmaLinux
  • CentOS
  • CloudLinux

با کلیک روی پیوند هر سیستم عامل، صفحهٔ پیش‌نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری برای شما باز خواهد شد. هر آنچه که شما لازم است بدانید، در این صفحه وجود دارد. مثلاً در رابطهٔ با پورت‌های مورد نیاز سرور، می‌توانید بخش Firewalls را پیدا کنید و روی the necessary ports را باز نمایید.

پس فراموش نکنید که خیلی از مشکلاتی که در حین و یا پس از نصب سی پنل روی سرور ممکن است با آنها مواجه شوید، به علت همین عدم وجود پیش‌نیازها است. آنها را فراهم کنید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت