حذف درخواست اطلاعات اتصال به FTP در وردپرس پرینت

  • اف تی پی, آپلود فایل, آپدیت سایت
  •  0

در شرایطی ممکن است روی وردپرس زمان‌هایی که قصد نصب افزونه یا پوسته و یا حتی به روز رسانی وردپرس را دارید، از شما اطلاعات اتصال به FTP دریافت شود. این موضوع ممکن است در خیلی از اوقات برای شما دردسرساز باشد! بنابراین ابتدا باید علت بروز این مشکل را دانست و سپس اقدام به برطرف کردن آن نمود.

برای اینکه بدانیم چرا در زمان‌هایی که قصد بارگذاری یک فایل روی هاست به واسطهٔ وردپرس وجود دارد، از ما اطلاعات FTP دریافت می‌شود، اول باید بدانید در مواقعی به سبب پیکربندی‌های روی سرور، تنظیمات طوری انجام می‌گیرد که امنیت در حالت حداکثر خود روی سایت‌ها برقرار باشد. به همین دلیل وردپرس قادر به دریافت فایل از اینترنت به صورت خودکار نیست و باید حتماً اطلاعات FTP به آن داده شود تا از این روش استفاده کند.

اما خیلی از اوقات هم مشکلی از طرف سرور وجود ندارد. بلکه تنها با دستکاری‌های غیرحرفه‌ای کاربر روی سی‌پنل یا دیگر کنترل پنل‌ها، ممکن است برای انجام هر نصب با به روز رسانی اطلاعات FTP هاست خود را وارد کنید. مثلاً در بیشتر هاست‌های امروزی، بخشی برای انجام تنظیمات PHP وجود دارد. ممکن است ایجاد تغییر در این بخش مسبب اصلی باشد.

قابل ذکر است که اگر نخواسته باشید صفحهٔ دریافت اطلاعات FTP را در وردپرس حذف کنید، به راحتی با ورود به بخش FTP Accounts در سی پنل یا کنترل پنل‌های دیگر، ابتدا یک حساب FTP بسازید، سپس اطلاعات اتصال آن از قبیل نام کاربری و رمز عبورش را بردارید و استفاده کنید.

در مواقعی که روش‌های از پیش تعریف شده برای رفع این مورد کار نکرد، می‌توانید وردپرس را طوری تنظیم نمایید تا یک بار اطلاعات اتصال به FTP را دریافت کند و بعد از آن همیشه از آنها استفاده کند. برای این منظور آموزش حذف درخواست ورود اطلاعات FTP در وردپرس را مطالعه نمایید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت