با ارتقاء هاست، همچنان صورت حساب جدید برای من صادر شده! پرینت

  • ارتقا هاست
  •  0

اینجانب آذر ماه سال گذشته سرویس شماره ۱ هاست را از شرکت شما خریداری کردم. شهریور امسال سرویس هاست شماره ۴ را از شرکت شما خریداری کردم. با توجه به اینکه مدت این سرویس ها یکساله می باشد، پس از گذشت سه ماه برای من دو بار پیغام آمده که سرویس شماره ۴ شما منقضی می شود. من مجددا هزینه را پرداخت نمودم. ولی خواهشمندم موضوع را بررسی فرمایید.

درود؛ شما ابتدا هاست طرح اول ما را خریداری کردید (هاست ۲۰۰ مگابایت). سپس آن را بعد از مدتی به طرح چهارم (هاست 2 گیگابایتی) ارتقاء دادید. زمانی که شما هاستی را ارتقاء می‌دهید، به مدت زمان آن سرویس افزوده نمی‌گردد. بلکه تنها اتفاقی که این جا رخ می‌دهد بدین قرار است:

ابتدا سیستم قیمت طرح جدید (هاست طرح چهارم در اینجا) را در نظر می‌گیرد. سپس مبلغ تعداد روزهای گذشته از این طرح را از میزان مبلغ کل هاست طرح جدید کسر می‌کند. در نهایت هم مبلغی که تا به اینجا بابت طرح قدیم (هاست طرح اول در اینجا) پرداخت کردید را از مبلغ کل کسر می‌کند. یعنی شما تنها هزینهٔ استفاده از هاست طرح جدید، برای روزهای باقی مانده را پرداخت می‌کنید.

با این روش حتی یک تومان هم هزینهٔ اضافه از شما دریافت نخواهد شد. قابل ذکر است که این حساب و کتاب به صورت سیستمی و خودکار انجام می‌گردد. به شرطی که از امکان ارتقاء هاست که در ناحیه کاربری شما وجود دارد استفاده نمایید.

به توجه به این توضیحات، به هر حال در صورت ارتقاء اگر با مشکلی از نظر هزینه مواجه شدید، حتماً از طریق پشتیبانی تیکت در تماس باشید تا ما مشکل‌تان را رفع کنیم.

 


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت