طریقه کار با هاست دانلود پرینت

  • هاست دانلود
  •  0

هاست دانلود اصولاً مکانی برای ذخیره سازی اسناد پر حجم است که با دانلود آنها توسط بازدید کنندگان سایت، پهنای باند زیادی می‌تواند از سایت ما را به خود مشغول کند. به همین دلیل هم آنها را روی یک فضای دیگر با نام هاست دانلود می‌ریزیم که هم سرعت دانلود آنها افزایش پیدا کند. هم سرعت سایت اصلی کاهش نیابد. هم اینکه مدیریت آن اسناد راحت‌تر و منسجم‌تر باشد.

هاست دانلود معمولاً به دلیل اینکه امکان اجرای نرم افزار را ندارد، یعنی هیچ اسکریپتی روی آن اجرا نمی‌شود، ارزان‌تر است. همچنین دارای حجم زیادی هم هست. پس بهترین انتخاب برای سایت‌های دانلود است. این هاست‌ها معمولاً با کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه می‌شوند و با File Manager یا از طریق FTP باید مبادرت به بارگذاری اسناد روی هاست نمود. این هاست‌ها از نظر پیکربندی، طوری تنظیم شدند که امکان دریافت و ارسال همزمان با حجم زیاد را داشته باشند و فشاری به سرور وارد نکنند.

حالا اگر شما هم یک هاست دانلود تهیه کرده باشید، باید یاد داشته باشید که چطور از آن استفاده کنید. که البته استفادهٔ از آن کار سختی نیست. اما شاید اتصال یک دامنه یا زیردامنه (Sub Domain) به آن کمی نکته داشته باشد. یا حتی اتصال هاست دانلود به هاست سایت کمی دردسرساز باشد. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع، حتماً مقالهٔ زیر را مطالعه نمایید.

آموزش کار با هاست دانلود


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت