نمی توانم وارد سی پنل شوم! پرینت

  •  2

با سلام
نمیتوانم وارد سی پنل شوم 
رمز وارد میکنم و پیام میدهد که اشتباه هست. لطفا بررسی فرمایید.

با توجه به اینکه سی پنل و بیشتر نرم افزارها برای تعیین رمز عبور به کوچکی و بزرگی حروف، همچنین به زبان صفحه کلید هنگام وارد کردن رمز عبور حساس هستند، باید در زمانی که قصد تعیین رمز عبور یا وارد کردن آن را دارید، به زبان صفحه کلید و روشن بودن Caps Lock روی صفحه کلید دقت کنید.

مشاهده شده که کاربر زمانی که قصد تعیین کلمه عبور سی پنل را داشته، به دلیل اینکه کلمات عبور در همه جا به صورت ستاره نشان داده می شود، زبان صفحه کلیدش فارسی بوده. یا دکمه Caps Lock فعال بوده، که نتیجهٔ آن بزرگ نویسی تمامی حروف انگلیسی است. بعد از تغییر موفقیت آمیز رمز عبور، حالا که قصد ورود به سی پنل را دارد، موفق به انجام چنین کاری نمی شود.

هم در هنگام تعیین رمز عبور و هم در زمان وارد شدن به سی پنل به این دو حالت وارد کردن نویسه‌ها دقت کنید. تا دچار مشکل در ورود به سی پنل نشوید.

نکته مهم بعدی این است که در حالتی که رمز عبور برای مدت چندین باره اشتباه وارد گردد، دیوار آتش سرور دسترسی آی پی فرد را بسته و برای مدت زمانی بسته نگه می دارد. اگر این اتفاق هم برای شما افتاد، با یک بار خاموش و روشن کردن مودم، IP اینترنتی شما تغییر می کند و می‌توانید وارد ناحیه کاربری شده و از صفحهٔ سرویس هاست خود اقدام به تغییر صحیح رمز عبور سی پنل خود کنید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت