قطعی زیاد خدمات میزبانی وبنولوگ پرینت

  • قطعی سایت
  •  0

با سلام و عرض خسته نباشید.
وظیفه دونستم بابت آموزش های خوبتون که در بسته های آموزشی پس از خرید هاست از وبنولوگ دریافت کردم ازتون تشکر ویژه داشته باشم و خسته نباشید خدمتتون عرض کنم.
همچنین میخواستم راجب آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس بپرسم که چطور میتونم تهیه کنم.
ضمنا سوالی داشتم در مورد خدمات میزبانی وبنولوگ چون اخیرا زیاد قطعی داره و حتی در چند روز اخیر سابقه داشته که در طول روز چند بار از دسترس خارج شده.
در نهایت باز هم کمال قدردانی و تشکر رو دارم از شما.
با سپاس فراوان

پاسخ:

با سلام و تشکر از لطف شما

راجع به قطعی باید خدمت شما عرض شود که سرور همیشه روشن است و مشکلی از بابت قطعی ندارد که سایت شما قطع گردد. این مورد را میتوانید با سرویس های بررسی آپتایم بررسی کنید و ببینید که سایت شما همیشه در دسترس است.

اما اینکه سایت یا کل سایت های روی شبکه ما برای شما قطع می گردد به  این دلیل می تواند باشد که دسترسی آی پی شما روی سرورهای ما مسدود شده. حالا این امر می تواند به چند دلیل اتفاق افتاده باشد.

یکی اینکه فایروال سرور با بررسی ای که انجام داده در نظر گرفته که شما در حال هک سرور و سایت های روی آن بودید که برای مدتی دسترسی شما را مسدود کرده. معمولا دست فعالیت هایی که فایروال دسترسی کاربران را برای مدت زمانی مسدود می کند بابت وارد کردن چند ده بارهٔ رمز های عبور مخصوصا رمز عبور سی پنل است. یا درخواست های نا معتبری را پیوسته از داخل پیشخوان وردپرس به صفحاتی داده اید که بعد از چند بار این درخواست ها آی پی شما مسدود شده است. این بررسی از طرف فایروال البته که می تواند اشتباه باشد!

یا آی پی شما جزء آی پی های سیاه بوده. به هر حال در این شرایط مودم خود را خاموش و روشن کنید تا IP شما تغییر کند تا ببینید که آیا مشکل از همین مورد است یا خیر.

هر چند که به دلیل حمله هایی که هر از چند گاهی روی سرور رخ می دهد، مجبور به در نظر گرفتن سیاست های امنیتی شدیدتر هستیم، که این موارد به حالت اول برخواهند گشت.

اگر مشکل از این بابت نبود حتما از طریق تیکت در تماس باشید تا موردی مشکل شما بررسی گردد. موفق باشید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت