معرفی سرویس بشکون برای دور زدن تحریم سرویس های خارجی روی سرورهای ایران

  • شنبه, 3rd December, 2022
  • 18:19pm

همانطور که مستحضر هستید، مدت زیادی است که شرکت‌های ارائه دهندهٔ خدمات نرم افزاری مثل cPanel و MySQL ایران را تحریم کردند و اگر تشخیص دهند که از محصولات آنها روی سرورهای ایران استفاده می‌کنید، نرم افزار را مسدود می‌کنند. این موضوع حتی در زمان نصب اولیه هم رخ می‌دهد که باعث خراب شدن کل سرور می‌شود. به خصوص زمانی که قصد نصب سی‌پنل روی سرور ایران را دارید.

راه‌های مختلفی برای دور زدن این تحریم وجود دارد که که برای سرورهای عملیاتی باید به دنبال یک راهکار مطمئن و پایدار رفت. بدین منظور ما سرویسی با عنوان بشکون را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه کردیم که به مانند سیستم‌های لایسنس روی سرور شما نصب می‌شود توسط تغییر در DNS سرور شما، درخواست‌هایی که به سرورهای شرکت‌های خارجی ارسال می‌شوند را پروکسی می‌کنند.

این سرویس در حال حاضر رایگان است و می‌توانید آن را از بخش فروشگاه سایت خریداری نمایید. برای این منظور به بخش «خدمات نرم افزاری و پیکربندی» رفته و سرویس عبور از تحریم بشکون را سفارش دهید. در حین مراحل ثبت سفارش باید آی پی سرور خود را ارائه نمایید و پس از فعال شدن سرویس، دستوراتی که به شما داده می‌شود را روی سرور خود اجرا نمایید.

لازم به ذکر است قبل از نصب سی‌پنل یا هر کنترل پنل دیگری که شرکت آن با ایران مشکل دارد، لازم است تا ابتدا بشکون را روی سرور خود نصب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش وبنولوگ مراجعه نمایید.

« برگشت