کسب و کارتان را در دسترس همگان قرار دهید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که می توانید کاری کنید که کسب و کار شما قابل دسترس توسط همگان باشد؟ یعنی به محض اینکه اراده کردند که به اطلاعاتی از کار شما دسترسی پیدا کنند، این کار را انجام دهند. امروزه با استفاده از فناوری های جدید، این امر کاملاً مقدور است و در نهایت باعث افزایش رضایت مشتری های کسب و کار شما می‌شود. اما هنوز خیلی از افراد هستند که به این مهم پی نبرده‌اند و هنوز که هنوز است پل ارتباطیِ خوبی را بین خود و مشتری‌های فعلی و بالقوه ایجاد نکردند.

با توجه به رشد فناوری های جدید و استفادۀ همگان از گوشی های هوشمند که به سادگی به اینترنت متصل می شوند، هر کسب و کاری می تواند با کمترین هزینه فعالیت خود را روی این شبکه شروع کند. برای حضور در دنیای مجازی راه های مختلفی وجود دارد که مهم ترین آنها فعالیت در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های موبایلی و همچنین سایت های اینترنتی است. این موارد مهم ترین جایگاه برای حضور در عرصۀ مجازی است.

اما هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایبی است که قصد نداریم در این نوشته راجع به این موضوع بحث کنیم. اما به طور کلی می‌توان به مهم ترین مزیت داشتن یک سایت اینترنتی اشاره کنیم که پایدار بودن برای همیشه است. دقت داشته باشید؛ زمانی که درون یکی از شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید، این شبکه ممکن است که پس از مدتی از استقبال بیافتد. خب، همین امر باعث می شود تمام فعالیت هایی که تا به الان داشتید به یک باره بی بهره گردند.

از طرف دیگر هم اپلیکیشن های موبایل برای یک کسب و کار عادی نمی تواند آن قدر محبوب باشد که بتواند جایگاه خود را در بین گوشی های هوشمند مردم به دست آورد. اما سایت های اینترنتی همیشه هستند و اگر به آنها رسیدگی گردد، روز به روز هم رشد خواهند کرد. هنوز افراد زیادی هستند که از وب برای جستجوی محتوای خود استفاده می کنند. مثلاً اگر قصد خرید کالایی را داشته باشند، اولین کار باز کردن مرورگر اینترنتی و سپس جستجو بواسطۀ موتور جستجوی گوگل است. که در نهایت به یک یا چند ساعت ختم می شود. این سایت ها همان راهبردهایی هستند که شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ از آنها استفاده کردند تا بتوانند مشتریِ پایدار و دائم برای خود پیدا کنند.

پس با این توضیحات حتماً متوجه این موضوع شدید که چقدر داشتن یک سایت اینترنتی برای در دسترس بودن کسب و کار مهم است. در حال حاضر اصلاً کسب و کاری که سایت اینترنتی ندارد، هویت ندارد. چون آن قدر باید کوچک و ناچیز باشد که اصلاً به افرادی که در فضای مجازی به دنبال آن کسب و کار می گردند، اهمیت ندهد.

راه اندازی سایت اینترنتی بسیار ساده و کم هزینه است و برخلاف نظر عام ممکن است حتی در عرض چند دقیقه شما بتوانید سایت خود را راه اندازی کنید و برای این کار شاید اصلاً به طراح سایت و شرکت هایی که این کار را برای شما انجام می دهند نیازی نداشته باشید. اما طبیعتاً باید کمی به دانش خود راجع به راه اندازیِ سایت اینتنرتی اضافه کنید که سایت وبنولوگ به شما در این راه کمک خواهد کرد که دانش خود را افزایش دهید. مرکز آموزش و همچنین ویدیوهای آموزشی که ما برای شما مهیا کردید بهترین راهنما برای شما خواهند بود که به سهولت بتوانید کسب و کار خود را جهانی کنید. با مقالات و آموزش های دیگر ما همراه باشید.

فوریه 14, 2017 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!