ویدیوی فارسی آموزش اجمالی Cpanel

Cpanel به عنوان پر کاربردترین پنل میزبانی وب روزانه توسط تعداد زیادی از وبمسترها و مدیران سایت های فارسی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل دارای امکانات بسیار کاملی است که در خیلی از مواقع کاربران Cpanel از کاربرد نیمی از امکانات آن مطلع نیستند و نمی دانند که چطور باید از تمامی امکانات سی پنل برای داشتن یک سایت کامل و مفید استفاده کنند. به همین دلیل گروه وبنولوگ و فیلم های جمال تصمیم گرفته است تحت یک مجموعۀ کامل آموزش Cpanel تمامی جوانب و بخش های این پنل میزبانی وب را به همۀ وبمسترهای ایرانی و فارسی زبان به رایگان تقدیم کند. ویدیویی که در ادامه تقدیم شما می شود، نمونه ای از این فیلم های آموزشی است که در صفحات دیگر این سایت با بخش های دیگر در خدمت شما خواهیم بود.

مشاهدۀ ویدیو آن هم به زبان فارسی برای خیلی از افراد لذت یادگیری را دوچندان می کند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و دوست دارید Cpanel را هر چه سریعتر بیاموزید تا قادر باشید سایت خود را در سریعترین زمان ممکن راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم با مجموعۀ آموزشی Cpanel از ویدیوهای جمال همراه باشید.

ویدیوهای جمال نام طرحی است که در آن گروه جمال اقدام به تولید فیلم های آموزشی به زبان فارسی برای کار کردن با نرم افزارهای رایانه می کند. شما هم می توانید از تولیدات رایگان و کاملاً جامع این گروه استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت jamaltv.com مراجعه نمایید.

مارس 6, 2016 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!