طراحی سایت حرفه ای و ارزان

اگر به فکر راه اندازی یک سایت برای خود یا کسب و کارتان هستید، حتماً راجع به روش هایی که می‌توانید با استفاده از آنها سایت خود را برپا کنید تحقیق کردید یا همینک در حال تحقیق هستید. در این مقاله قصد داریم یک روش مقرون به صرفه برای راه اندازی یک سایت اینترنتی را خدمت شما معرفی کنیم.

در خیلی از مواقع شما به عنوان یک مدیر از یک شرکت یا مدیر کسب و کار، قصد راه اندازی سایت تان را دارید. بدون اینکه زمانی را برای یادگیری مسائل فنی روی آن بگذارید. در این صورت بهترین کار سپردن کل پروژه به فرد یا شرکتی است که در زمینۀ طراحی سایت فعالت می‌کند. هزینۀ انجام این کار تقریباً بالاست ولی در عوض نگرانی این را ندارید که برای طی کردن مراحل باید از کجا شروع کنید و نیاز به یاد گرفتن کدام مسائل فنی است.

اما اگر خودتان می‌خواهید سایت شخصی یا شرکتیِ خود را راه اندازی کنید، در این حالت باید بهترین روش را در پیش بگیرید. روش های مختلفی برای راه اندازی سایت وجود دارد که یکی از آنها موردی است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

ما در اینجا به دو مشخصۀ حرفه ای و ارزان کار داریم. می‌خواهیم علاوه بر اینکه سایت حرفه‌ای طراحی شده باشد، از طرف دیگر هزینۀ اندکی را هم در بر داشته باشد. خب؛ باید چه کار کرد؟ طی دو مرحله باید سایت را راه اندازی نمود.

مرحلۀ اول خرید هاست و دامنه است که راجع به آنها در مقالات گذشته به صورت تفصیلی صحبت کردیم. شما اول باید هاست را تهیه کنید که به منزلۀ همان زمینی است که قرار است سایت شما روی آن برپا شود. دامنه هم نشانیِ سایت شماست. نشانی ای که بازدید کننده گان می توانند با استفاده از آن سایت شما را پیدا کنند. هر دوی این موارد را می توانید به صورت یکجا از طریق بخش فروش سایت وبنولوگ سفارش دهید. یک بستۀ اینترنتی برای ساخت خود انتخاب کنید. از طرف دیگر هم دامنه ای که آزاد است را برای خود ثبت کنید. مراحل کار بسیار ساده و شفاف می باشد.

زمانی که هاست و دامنۀ خود را به صورت آنی تحویل گرفتید، بعد از آن است که قادرید سایت خود را بالا بیاورید البته باید به این نکته توجه داشته باشید که دامنۀ ملی یعنی دامنه های ir معمولاً به یک روز کاری نیاز دارند تا به صورت کامل فعال گردند. پس از آن است که سایت شما با استفاده از دامنه هم قابل دسترس است.

حالا باید نرم افزار سایت ساز خود را روی فضای میزبانیِ خود نصب کنید. کار مدیریت سایت را این نرم افزار برای شما انجام می دهد. نرم افزارهای رایگان و پولیِ زیادی برای ساخت سایت وجود دارند. برخی از آنها رایگان و باز متن هستند. یعنی هر کسی می تواند برای هر نوع هدفی از آنها استفاده کند. از جملۀ این نرم افزارها که روی هاستِ شما نصب می شوند، وردپرس و جوملا و دروپال نام دارند که به رایگان قابل دریافت و نصب شدن هستند. شما می توانید برای ساخت سایت خود از این نرم افزار ها استفاده کنید.

این نرم افزارها طوری طراحی شدند که شما طی حداکثر چند دقیقه می توانید سایت خود را برپا کنید. بعد از آن هم با استفاده از مرورگرِ خود، بدون اینکه خواسته باشید با مسائل فنی مواجه شوید، قادرید مطالب و محتوای سایت خود را منتشر کنید. برای این کار وارد ناحیۀ کاربریِ نرم افزارِ سایت خود می شوید و و به راحتی می توانید سایت خود را پر از محتوایی کنید که بازدید کنندگان برای دیدن آن  محتوا وارد سایت شما خواهند شد.

از جمله انواع محتوایی که می توانید وارد سایت خود کنید، متن، عکس، فیلم، پروندۀ صوتی، تصاویر متحرک و … می باشد. تمامی این کارها را از طریق یک ویرایشگر بسیار زیبا می توانید انجام دهید و نیازی نیست که با مسائل فنی سر و کله بزنید. اگر از طریق وبنولوگ قصد ساخت سایت خود را دارید، می توانید هاست و دامنه را سفارش داده و با ارسال یک تیکت پشتیبانی درخواست خود را برای نصب چنین نرم افزارهایی را به بخش پشتیبانی ارسال کنید. علاوه بر آن با رفتن به بخش مرکز آموزش وبنولوگ، قادرید از منابع و کتاب های آموزشی که به رایگان برای شما عزیزان تهیه شده است استفاده کنید.

ژانویه 22, 2017 Webnolog بدون دیدگاه

0 دیدگاه

دیدگاه تان را ارسال کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد!